Marius2002 Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 (endret) Nydelig, men jeg synes at den fineste E36 modellen er cabriolet med hardtoppen på. Da unngår man stort sett den øverste folden/knekken på karosseriet som går fra bakdøren til slutten av bagsjerommet... og bilen virker mye lavere og kulere... Det kan være sant det du sier, men jeg liker faktisk den folden/knekken, det er noe med den som jeg synes gjør bilen utrolig tøff E36 cabriolet er kjempefin og er også en bil(av mange) jeg kunne tenkt meg som bil nr. 2 Men ja, ikke feil med hard-top på Endret Desember 15, 2015 av Marius2002 Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 (endret) Deilig. AC/DC kommer til Århus i juni neste år og billettsalget starter på fredag... En legende av et band. Alltid fornøyelig å høre/se Young-brødrene på gitar, 2 genier. Synd med helsa til Malcolm Endret Desember 15, 2015 av Hpi Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 (endret) Ja... hverken Malcolm eller Phil Rudd stiller opp på den nye turneen, men Chris Slade erstatter Phil og det er ingen dårlig erstatning. Malcolm blir artig nok erstattet av sin nevø Stevie Young. Jeg tror at dette blir veldig bra og at konserten blir en god fest og ballade som man sier på dansk... Et annet gammelt band som jeg mer enn gjerne vil se på en konsert er Led Zeppelin... play it loud... Marius2002 og Hpi: Jeg er tom for "liker"... igjen, men dere får en i morgen... Endret Desember 15, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Ja blir spennende å se om Phil Rudd slipper inn igjen i varmen etter å ha sonet ferdig. Helt sikkert en stor opplevelse Ja helt enig angående Led Zeppelin, ser dog dessverre ikke ut til at Robert Plant og Jimmy Page er helt enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 (endret) Nei... de gutta blir nok dessverre aldri enige, men man kan jo drømme om at de vil spille sammen igjen som Led Zeppelin for det var fantastisk (spesielt i nyere tid med moderne teknikk og lyd)... Endret Desember 15, 2015 av Fredrik Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Jeg hadde før ventet til jeg fikk taki noe som var egnet. Som det blir skrevet over her. Du kapsler bare inn rusten, med fuktighet og det vil da ruste mer. Skal så smått begynne på det som er av rust nå til våren iallfall, så det får holde frem til da iallfall Det er virkelig den største "sorgen" jeg har med denne bilen, det at den har fått litt rust her og der. Har holdt det i sjakk de årene jeg har hatt bilen men nå må det tas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Skal så smått begynne på det som er av rust nå til våren iallfall, så det får holde frem til da iallfall Det er virkelig den største "sorgen" jeg har med denne bilen, det at den har fått litt rust her og der. Har holdt det i sjakk de årene jeg har hatt bilen men nå må det tas. Når det gjelder E34 så har jeg inntrykk av at når rusten først kommer så kommer den veldig fort. Jeg kjørte 525IX noen år. Den gikk fra rustfri til opprustet vrak iløpet av 2 år. Vasket den på vanlig måte om vinteren men det hjalp lite. Saltingen på E6 tok knekken på den. Skjønte det var lite håp da jeg tok ut baksetet og så at det var kraftig rustangrepet i alle ledningsgjennomføringene. Alle skrudde deler og kanaler var totalt opprustet. Savner den bilen, det var en fantastisk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Når det gjelder E34 så har jeg inntrykk av at når rusten først kommer så kommer den veldig fort. Jeg kjørte 525IX noen år. Den gikk fra rustfri til opprustet vrak iløpet av 2 år. Vasket den på vanlig måte om vinteren men det hjalp lite. Saltingen på E6 tok knekken på den. Skjønte det var lite håp da jeg tok ut baksetet og så at det var kraftig rustangrepet i alle ledningsgjennomføringene. Alle skrudde deler og kanaler var totalt opprustet. Savner den bilen, det var en fantastisk bil. Ja E34 ruster dessverre fort når rusta først har fått feste. Det at min har klart seg så bra i snart 22 år skyldes nok at den i alle år har blitt godt understellsbehandlet. Videre har den gått i de deler av landet hvor vinteren er noe mildere og de er litt snillere med saltingen. Jeg har ikke understells behandlet min i de snart 4 årene jeg har hatt den, men den har klart seg bra. Tror det skyldes mine litt vel nøye vaskerutiner vinterstid Men nå får vi se, er vel sånn at man alltid finner mer rust når man begynner. KasperR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Det er juleferie og jeg roter rundt i ganle opptak som jeg gjerne vil se "igjen" live. U2 hadde en legendarisk konsert i Red Rocks utenfor Denver i Colorado i 1983. Jeg hadde muligheten til å være med på denne konserten iom at en god venn bodde i USA på den tiden, men dessverre sa mine foreldre nei. Konserten var fantastisk og har gått over i historien som en av de helt store. U2 på dette nivået vil jeg mer enn gjerne se igjen. Jepp... det er kaldt i 2000 meters høyde om natten selv midt på sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Problemet med lånekassene er gjerne at fettet har blitt slitt bort og dermed kommer det vann/kondens på uheldige plasser. Jeg fikset det problemet på mon forrige e39 ved å ta ut lånekassene og legge de i tykk motor olje. Kjøpte billig olje fra europris med 15-40, og la kassene noen timer i olje. Hengte de til tørk i noen timer og monterte de igjen. Problemet var da borti i 2 år, før jeg solgte bilen. Etter det vet jeg ikke. Uenig. Problemet med lånekassene er avdragene man må betale. Haukefer, Julianv, Kvasi og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Var hos megler og skrev under på "huset" i dag tar over 1 februar , fy og vi gleder oss ! janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Så en innsatsleder i Oslo i går, i en speller by BMW X5, sikkert en kjip dag på jobb for han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Var hos megler og skrev under på "huset" i dag tar over 1 februar , fy og vi gleder oss ! Gratulerer så mye med ny bolig! Det har vært spennende å bli med på noe av boligjakten din via forumet, og kan vel egentlig si at dette var den mest fornuftige boligen av alle du har foreslått. Husk at overtakelsen er risikoens overgang, slik at dersom du har noe å utsette på (dårlig renhold, uryddig eiendom etc.), så må dette anføres i protokollen eller med tilbakehold av penger. Etter at protokollen er signert er det nemlig for sent å si ifra dersom du oppdager senere på kvelden at det ikke er vasket inni/over/under kjøkkenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Gratulerer så mye med ny bolig! Det har vært spennende å bli med på noe av boligjakten din via forumet, og kan vel egentlig si at dette var den mest fornuftige boligen av alle du har foreslått. Husk at overtakelsen er risikoens overgang, slik at dersom du har noe å utsette på (dårlig renhold, uryddig eiendom etc.), så må dette anføres i protokollen eller med tilbakehold av penger. Etter at protokollen er signert er det nemlig for sent å si ifra dersom du oppdager senere på kvelden at det ikke er vasket inni/over/under kjøkkenskap. Jo takk vært en spesiell reise , alt fra 100 år gammelt hus/rønne til dette Tror vi kommer til å trives her , kråkerøy er en "dyr" plass i Fredrikstad. Gang avstand til utesteder og byen/glomma http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=66877299&ref=favorites&favoriteListId=787621 Takk for innformasjonen , 1 februar får vi nøkkelen og skal møte selger og megler for å gå igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg