Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ååå, jeg har så lyst på denne. Sikla på i flere år, eierne er så gamle at jeg tror det snart nærmer seg at de ikke skal / kan kjøre mer. Kjørte bak dem i fjor og da fikk clutchen kjørt seg relativt hardt. Ganske strøken 316, som er helt original. Interessant farge, men det er jo bare gøy. 85 modell hvis jeg ikke husker feil, mulig det var 84. Hva kan jeg by dem hvis jeg plutselig møter de på butikken?

post-45412-0-28266400-1451122750_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg har så lyst på denne. Sikla på i flere år, eierne er så gamle at jeg tror det snart nærmer seg at de ikke skal / kan kjøre mer. Kjørte bak dem i fjor og da fikk clutchen kjørt seg relativt hardt. Ganske strøken 316, som er helt original. Interessant farge, men det er jo bare gøy. 85 modell hvis jeg ikke husker feil, mulig det var 84. Hva kan jeg by dem hvis jeg plutselig møter de på butikken?

Ville selv ikke bydd noe, men heller komplimentert bilen, nevnt at du har interesse for den slags og vil gi den ett godt liv. Gitt dem tlf nr og adresse om dem kunne tenke seg å selge en dag. Den eldre garde liker ofte å ha litt tid på seg til å tenke over slikt, så det tror ivertfall jeg er lurt.

Når det først kommer til kjøp, så synest jeg man burde gi ett skikkelig markedsbud selv. Har lest noen ganger på gruppene på FB om folk som har "lurt" til seg tilsvarendes biler fra gammaltfolk som tror e30 knapt er verdt vrakpanten. Det synest ivertfall jeg er dårlige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...