FredrikE24 Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 M110 er et stykk grom rekkeseks Er kammene i orden så maler disse nydelig Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Denne går helt nydelig. Ikke det jeg hadde forventet første gang jeg hørte den. Silkemyk gange. Like overrasket var jeg over automatkassa. Girer finere enn andre nyere biler jeg har kjørt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Ohoi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Satan så pervers 7er... http://www.ebay.co.uk/itm/252220243883?clk_rvr_id=956744549003&afsrc=1&rmvSB=true Hnnngh!! Daniel., sandersander og axept reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 God jul! Tenkte jeg skulle se på ebay etter "skinnpungen" som er rundt girstang, og den som er rundt håndbrekket.. men hva i all verden heter det på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 (endret) Gaiter. Endret Desember 25, 2015 av Der Barockengel tordah reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Gaiter. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Satan så pervers 7er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 R4F431 RAFAEL, sandersander og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 En liten God jul film i fra Sunnmøre! Kjekt å sjå over 70 biler møtte opp i år. R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Ååå, jeg har så lyst på denne. Sikla på i flere år, eierne er så gamle at jeg tror det snart nærmer seg at de ikke skal / kan kjøre mer. Kjørte bak dem i fjor og da fikk clutchen kjørt seg relativt hardt. Ganske strøken 316, som er helt original. Interessant farge, men det er jo bare gøy. 85 modell hvis jeg ikke husker feil, mulig det var 84. Hva kan jeg by dem hvis jeg plutselig møter de på butikken? danskiii, Daniel., Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Øl i kassevis mot bilen? janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Hehe, neppe. De er vel 85-90 år de to som eier bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Hva kan jeg by dem hvis jeg plutselig møter de på butikken? Bedre å starte med å bygge inntrykket av "den vennlige unge mannen vi traff på butikken som beundrer bilen vår." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Ååå, jeg har så lyst på denne. Sikla på i flere år, eierne er så gamle at jeg tror det snart nærmer seg at de ikke skal / kan kjøre mer. Kjørte bak dem i fjor og da fikk clutchen kjørt seg relativt hardt. Ganske strøken 316, som er helt original. Interessant farge, men det er jo bare gøy. 85 modell hvis jeg ikke husker feil, mulig det var 84. Hva kan jeg by dem hvis jeg plutselig møter de på butikken? Ville selv ikke bydd noe, men heller komplimentert bilen, nevnt at du har interesse for den slags og vil gi den ett godt liv. Gitt dem tlf nr og adresse om dem kunne tenke seg å selge en dag. Den eldre garde liker ofte å ha litt tid på seg til å tenke over slikt, så det tror ivertfall jeg er lurt. Når det først kommer til kjøp, så synest jeg man burde gi ett skikkelig markedsbud selv. Har lest noen ganger på gruppene på FB om folk som har "lurt" til seg tilsvarendes biler fra gammaltfolk som tror e30 knapt er verdt vrakpanten. Det synest ivertfall jeg er dårlige greier. T.H.O, Haukefer, Werther og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg