Shattered Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Skinnseter og minusgrader går dårlig sammen.. KALDT. Ikke klag, du slipper i det minste å krabbe over passasjersetet hver gang du skal inn i bilen... e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Ikke klag, du slipper i det minste å krabbe over passasjersetet hver gang du skal inn i bilen... Jeg har faktisk måtte gjøre det et par ganger. Blant annet når døren satt HELT fast, og når alle dører utenom førerdør låste seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 (endret) ja huff. dame og ny jobb som så vidt krever fysisk arbeid. magen went out of controll Men det er jo kjekt med dame? Kan trene / gå tur ilag så kommer formen sigende og ikke fettet... Angående dame, ikveld har madammen vært på varetelling og er der fortsatt, intetanende om at jeg har fikset ene rommet som står i andre etasje og gjort det om til "walk-in"-ish, hun fikk nesten en hel vegg til sko.. Jeg er ikke helt ferdig med resten av rommet, men gulvet er lagt og veggen er gjort om til skovegg! Jeg stjal en liten ende av veggen til mine tinger.. Jeg har tre vegger til som skal gjøres om/settes inn kommode osv.. Blir bra dette når jeg blir ferdig Og jeg bestemmer alt hvordan det skal være, morsomt å jobbe alene å tenke ut og litt musikk! Det beste er at det er superbillig løsning som funker for meg Må ha ny taklampe da denne er kaputt, derfor ikke ideelt lys, bruker midlertidig 38W arbeidslampe istedet. Endret Januar 5, 2016 av Marius2002 sandersander, Der Barockengel og e30_joakim reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Problemet er vi ser berre kvarandre i helgene [emoji23] og da er vi begge i chill mode. Long distance problems. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Gleder meg å se slike travere i det daglige. Der Barockengel, Daniel., Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Jeg og vil se sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Jeg blir glad av å se slikt Litt små uvanlig farge også. Vært ute å "moret" meg litt i kveld, rett og slett kjempeartig. xDrive er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Er vel Hellrot eller Brilliantrot?Jeg ser jo i grunn sånn hver dag, siden jeg kjører en sånn, men hadde vært morro å se andre også.JEG VIL OGSÅ HA SNØ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Skinnseter og minusgrader går dårlig sammen.. KALDT. Den som fant ut at børstet aluminium i en bil er smart har aldri kjørt bil i kuldegrader. Vedkommende skulle vært skutt. Der Barockengel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Den som fant ut at børstet aluminium i en bil er smart har aldri kjørt bil i kuldegrader. Vedkommende skulle vært skutt.Ikke helt gjennomtenkt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 (endret) Vel.. Til alle xDrive-haters.. Idag var det ekstra glatt ute og som nevnt utallige ganger tidligere er Molde bygd i en fjellside og mange kryss er i bratte bakker. Jo idag hadde en Mercedes C-klasse av nyere sort spunnet rundt og truffet en varebil, sperret altså veien. Vi andre bilister måtte ta alternative ruter, og fordi det var glatt og biler måtte stoppe opp da vi kom fram til stedet ble mange biler stående å spinne. Mens jeg og en annen i A6 Allroad bare svingte pent ut og turet forbi og fra alle andre. Det er ikke alltid sjåfør spiller noen rolle, noen ganger er det så glatt at det ikke hjelper å ta bakkestart på isglatte og bratte veier med 2wd. I flate bygder er kanskje situasjonen annerledes.. Tror det er det beste bilkjøpet jeg har gjort. Endret Januar 6, 2016 av Marius2002 Der Barockengel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Spørsmålet er om du hadde kommet opp med LSD vs xDrive, ikke xDrive vs åpen diff LSD og piggdekk tror jeg kanskje ville fungere like fint. Det aller viktigste er dog at du er fornøyd med kjøpet du har gjort Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 (endret) Spørsmålet er om du hadde kommet opp med LSD vs xDrive, ikke xDrive vs åpen diff LSD og piggdekk tror jeg kanskje ville fungere like fint. Det aller viktigste er dog at du er fornøyd med kjøpet du har gjort Tja, jeg vet ikke, tror ikke det.. Har F10 520d LSD? En på jobben måtte tidligere i vinter med sin F10 rygge ned en tilsvarende bakke fordi vedkommende stod fast. Nokian Hakka piggfritt.. Jeg har ikke kunnskaper nok om LSD til å uttale meg mer om det der.. Endret Januar 6, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Ikke noe xDrive hat fra meg.. Bare forkjærlighet for bakhjulstrekk. R4F431 RAFAEL, awt og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 huff, trynetrekkere er eg ferdig med. never agin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg