Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke klag, du slipper i det minste å krabbe over passasjersetet hver gang du skal inn i bilen... :P

Jeg har faktisk måtte gjøre det et par ganger. Blant annet når døren satt HELT fast, og når alle dører utenom førerdør låste seg opp. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja huff. dame og ny jobb som så vidt krever fysisk arbeid. magen went out of controll

Men det er jo kjekt med dame? :) Kan trene / gå tur ilag så kommer formen sigende og ikke fettet...

Angående dame, ikveld har madammen vært på varetelling og er der fortsatt, intetanende om at jeg har fikset ene rommet som står i andre etasje og gjort det om til "walk-in"-ish, hun fikk nesten en hel vegg til sko.. Jeg er ikke helt ferdig med resten av rommet, men gulvet er lagt og veggen er gjort om til skovegg! Jeg stjal en liten ende av veggen til mine tinger.. Jeg har tre vegger til som skal gjøres om/settes inn kommode osv.. Blir bra dette når jeg blir ferdig :)

Og jeg bestemmer alt hvordan det skal være, morsomt å jobbe alene å tenke ut og litt musikk!

post-43083-0-74516300-1452024847_thumb.j

post-43083-0-33725500-1452025004_thumb.j

Det beste er at det er superbillig løsning som funker for meg :)

Må ha ny taklampe da denne er kaputt, derfor ikke ideelt lys, bruker midlertidig 38W arbeidslampe istedet.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Til alle xDrive-haters.. Idag var det ekstra glatt ute og som nevnt utallige ganger tidligere er Molde bygd i en fjellside og mange kryss er i bratte bakker. Jo idag hadde en Mercedes C-klasse av nyere sort spunnet rundt og truffet en varebil, sperret altså veien. Vi andre bilister måtte ta alternative ruter, og fordi det var glatt og biler måtte stoppe opp da vi kom fram til stedet ble mange biler stående å spinne. Mens jeg og en annen i A6 Allroad bare svingte pent ut og turet forbi og fra alle andre. :) Det er ikke alltid sjåfør spiller noen rolle, noen ganger er det så glatt at det ikke hjelper å ta bakkestart på isglatte og bratte veier med 2wd. I flate bygder er kanskje situasjonen annerledes.. Tror det er det beste bilkjøpet jeg har gjort.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er om du hadde kommet opp med LSD vs xDrive, ikke xDrive vs åpen diff ;) LSD og piggdekk tror jeg kanskje ville fungere like fint.

Det aller viktigste er dog at du er fornøyd med kjøpet du har gjort :)

Tja, jeg vet ikke, tror ikke det.. Har F10 520d LSD? En på jobben måtte tidligere i vinter med sin F10 rygge ned en tilsvarende bakke fordi vedkommende stod fast. Nokian Hakka piggfritt.. :)

Jeg har ikke kunnskaper nok om LSD til å uttale meg mer om det der..

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...