FredrikE24 Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Er du på mobil, så får du vel ikke opp signaturen min Jepp, dieselpurke http://www.baatwiki.no/wiki/Dieseldyr Selv har jeg 1/4 av tanken(eller deromkring) på Benzen med dieseldyr Må rense siler og forfilter ofte da det tetter seg med slam støtt. Ofte ikke så stort problem med dette i biler som i båter, men biler som har noen år på baken har gjerne samlet opp en del ila. Et langt liv. Måtte ved en anledning suge ut en del fra tanken på det verste. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 http://www.baatwiki.no/wiki/Dieseldyr Selv har jeg 1/4 av tanken(eller deromkring) på Benzen med dieseldyr Må rense siler og forfilter ofte da det tetter seg med slam støtt. Ofte ikke så stort problem med dette i biler som i båter, men biler som har noen år på baken har gjerne samlet opp en del ila. Et langt liv. Måtte ved en anledning suge ut en del fra tanken på det verste. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Vet hva dieseldyr er, har riktignok ikke sjekka tanken. Kan godt hende det er det som gjør at den mister effekt, men jeg ville vel tippe Kondens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Tror du ville slite med å få start i det hele tatt med kondens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Og som har vært km-justert endel:pJaha?[emoji14] Instrument panelet har vel blitt byttet på rundt 300k. Var visst en 1 eiers bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Jaha?[emoji14] Instrument panelet har vel blitt byttet på rundt 300k. Var visst en 1 eiers bil. Hva er greia med den bilen? Er den norsk? Hvor kom du over denne, eventuelt bilder av selve bilens stand. Jeg vet jo om noen E39er som har passert millionen men dette er første gang jeg ser en E38 så nærme millionen. Ellers så tror jeg flere BMWer går med enorm kilometerstand her til lands, de har blitt stillt tilbake en, to til tre ganger. En kamerat fant nettopp igjen den gamle E39en sin på Finn.no, da hadde den gått nesten 150 000 km mindre enn da han hadde den for 5 år siden (hadde gått 280 000 km da han solgte den). Tipper den bilen har passert halvmillionen med god margin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Hva er greia med den bilen? Er den norsk? Hvor kom du over denne, eventuelt bilder av selve bilens stand. Jeg vet jo om noen E39er som har passert millionen men dette er første gang jeg ser en E38 så nærme millionen. Ellers så tror jeg flere BMWer går med enorm kilometerstand her til lands, de har blitt stillt tilbake en, to til tre ganger. En kamerat fant nettopp igjen den gamle E39en sin på Finn.no, da hadde den gått nesten 150 000 km mindre enn da han hadde den for 5 år siden (hadde gått 280 000 km da han solgte den). Tipper den bilen har passert halvmillionen med god margin Er fra Nederland. Han lå ut det bilde på en BMW gruppe med teksten "This ain't no f*cking joke". Jeg antar dette er den samme bilen til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 (endret) Jaha?[emoji14] Instrument panelet har vel blitt byttet på rundt 300k. Var visst en 1 eiers bil. Poenget mitt var at instrumentpanelet ikke viser rett km-stand. Spiller ingen rolle hvorfor, det bare er sånn. Endret Januar 24, 2016 av -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Poenget mitt var at km i instrumentet ikke viste det samme som hjernen, noe som er ett klart bevis på at Spedometerrt nettop ikke viser km stand. Hvorfor det er feil aner jeg ikke, og spillet heller ingen rolle for min del, men relativt stor slingring der Jeg vil tro det er pga skift av instrument panel, og så har ikke de som gjorde det satt inn riktig kilometerstand. Var sånn det var på gamle bilen min og. Viste 170k eller noe i bilen, mens bilen har gått over 300k. Ble satt inn nytt instrument panel med 0 km på telleren i 1999. Hvorfor de ikke flyttet over kilometerstanden vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Bimmers virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Litt uvant layout, men blir vel vant til det. ser veldig enkelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Jepp. Alltid skummelt med forandring Men få litt varmere farger på sidene og fullversjon på mobil, så er det gode greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 10 minutter siden, Thundercoil skrev: Jepp. Alltid skummelt med forandring Men få litt varmere farger på sidene og fullversjon på mobil, så er det gode greier. Enig, syns hvitt er slitsomt i lengden. Tipper det går an å endre det, men fant det ikke i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 46 minutter siden, 316 skrev: Bimmers virker Mer eller mindre... Mye prosesser som jobber med oppdateringen i bakgrunnen fortsatt. Blant annet mangler vi visning av opplastede bilder i forumtråder. Blir nok lite søvn denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Har i så fall en saftig bug her. er nødt til å copy paste nokke i boken for å skrive for å ikkje bli sendt direkte til "Last opp bilde" når eg trykker "svar på dette emnet" også har jo alle mistet kallenavnet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Funket nå bra før. If it aint broke, dont fix it Blir sikkert bra, men syns det er litt for hyppig oppussing av sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg