E.C. Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Har kommet seg etter at jeg fikk justert varslinger og satt opp "Mine innlegg" (beskrevet i tilbakemeldingstråden). Alltid litt rotete i starten når man bytter. Jeg har ved tidligere anledninger ofte vært oppgitt hver gang et forum har byttet design, men i etterkant ser man forbedringene mye tydeligere, så det er bare å "holde ut" i tilvenningsfasen og nyte resten etterpå Fredrik og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Synes dette virker lovende og blir som alt annet en vanesak til slutt når alt er på plass Noe annet, kjøpte Chromecast idag, den med video/tv. Ble skuffet og det var tungtvint og må betale for å få appen reklamefri, og reklame kom hele tiden i form av pop ups.. Samt må man betale for å få tilgang på diverse muligheter i selve appen, vesentlige muligheter. Var tilbud på Expert for 299,- og da følte jeg at jeg kunne teste den ut. Har heldigvis Apple-TV og Sonos til media fra før som fungerer utmerket! Så nå må jeg finne noen å lure på en Chromecast, eller ha den i back-up.. Der Barockengel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Den nye oppgraderingen av forumet er helt klart uvant, men ikke uoverkommelig. Jeg er enig med E.C. i at det bare er å holde ut i tilvenningsfasen. Umiddelbart tenker jeg at det kan bli for mange valgmuligheter også. Litt som å være i et amerikansk supermarked å finne 100 hyllemetere med frokostblandinger. Man går etter de merkene man kjenner... Marius2002 og Der Barockengel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 40 minutter siden, Fredrik skrev: Man går etter de merkene man kjenner... Eller benytter anledningen til å prøve nye helt nytt. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 1 time siden, Marius2002 skrev: Synes dette virker lovende og blir som alt annet en vanesak til slutt når alt er på plass Noe annet, kjøpte Chromecast idag, den med video/tv. Ble skuffet og det var tungtvint og må betale for å få appen reklamefri, og reklame kom hele tiden i form av pop ups.. Samt må man betale for å få tilgang på diverse muligheter i selve appen, vesentlige muligheter. Var tilbud på Expert for 299,- og da følte jeg at jeg kunne teste den ut. Har heldigvis Apple-TV og Sonos til media fra før som fungerer utmerket! Så nå må jeg finne noen å lure på en Chromecast, eller ha den i back-up.. Hva var tungvint og hvor fikk du reklame? Har hatt chromecast siden før det kom til Norge og har aldri sett på det som tungvint og ser svært sjeldent reklame. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Hah! Oppdateringen av forumet har bragt med seg en auto-funksjon jeg har savnet: Trykk på "link" når du skriver et innlegg, og du får opp dette bildet: -som med få trykk lar en og samme link gå fra dette http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212662045&isSearchRequest=true&climatisation=&scopeId=C&zipcode=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&adLimitation=&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&makeModelVariant1.makeId=3500&pageNumber=24 til dette Fantastisk. And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Tidligere kunne man skrive "dette", markere det, trykke på link-knappen, lime inn linken og oppnå det samme resultatet. Dette kan man forøvrig fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 2 hours ago, Marius2002 said: Noe annet, kjøpte Chromecast idag, den med video/tv. Ble skuffet og det var tungtvint og må betale for å få appen reklamefri, og reklame kom hele tiden i form av pop ups.. Samt må man betale for å få tilgang på diverse muligheter i selve appen, vesentlige muligheter. Var tilbud på Expert for 299,- og da følte jeg at jeg kunne teste den ut. Har heldigvis Apple-TV og Sonos til media fra før som fungerer utmerket! Så nå må jeg finne noen å lure på en Chromecast, eller ha den i back-up.. Hmm, dette må være noe nytt med den nyeste Chromecasten?! Jeg har den første utgaven og har aldri sett noe reklame i det hele tatt eller betalt for noe som helst ekstra. Mulig jeg aldri har brukt de funksjonene som man må betale for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Reklame ? Betalte funksjoner ? Hva har jeg gått glipp av ? Brukt chromecast lenge nå, kjøpte den nyeste versjonen og det funker smertefritt. Spotify, nrk, viaplay, netflix, hbo osv. Men reklame har jeg aldri opplevd, annet enn via youtube selfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Har selv nyeste chromecast. Ingen reklame, enkel i bruk og ikke noe tull. Expert til 299, og den var ikke på tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 (endret) Dukker opp reklame på appen mellom hver film og det står at man må kjøpe for å få reklamefri. Samt betale for å få muligheten til å spole frem/tilbake. Spotify funket bra da. Se på feks. available upgrades her, og rotete meny: Den hovedappen funket ok da, men denne var det som skulle passe formålet vårt best, det var også denne jeg ble linket til via chromcast-setupen. Endret Januar 26, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Tror du har lastet ned en App som er 3. parts humbug! Du skal ikke behøve noe særlig innstillinger en gang, det eneste du egentlig trenger er ikonet for å sende til Chromecasten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 7 minutter siden, E.C. skrev: Tror du har lastet ned en App som er 3. parts humbug! Du skal ikke behøve noe særlig innstillinger en gang, det eneste du egentlig trenger er ikonet for å sende til Chromecasten. Serr? Var denne jeg ble linket til under setupen, fra Apple Store. Hmh, kanskje jeg må trekke tilbake alt og prøve på nytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Hmm, jeg skjønner ikke, jeg har ikke på varsler på mail, og får likevel varsler hver gang noen svarer i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Ja, det der så sært ut Min app heter bare chromecast og er blått ikon. Men uansett så gidder jeg ikke å trykke innpå den, med mindre jeg skal speile skjermen fra mobilen. Trykker bare innpå den appen jeg skal bruke (hbo, netflix osv) og så starter jeg en episode/film og trykker på cast-ikonet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg