Fredrik Skrevet Januar 30, 2016 Share Skrevet Januar 30, 2016 (endret) Hehehe... airbumpene er mest av alt en marketing greie, men de virker forutsatt at døren på den andre bilen treffer akkurat på de luftfylte sidepanelene og ikke ved siden av utenfor gummien. Jeg synes at sidepanelene ser litt kule og annerledes ut. Cactusen er annerledes og det begrenser seg ikke til designet. Hele bilen er annerledes (kjøreopplevelse, interiør etc.)... akkurat som Citroën pleide å være før i tiden og det er udelt en positiv ting... Endret Januar 30, 2016 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 30, 2016 Share Skrevet Januar 30, 2016 Hmm, lurer litt på å skaffe en nøkkel som går til tenning og dør (har en til hver) samt sentrallås. Mye kuk å fikse? Koding og sånt må til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Januar 30, 2016 Share Skrevet Januar 30, 2016 Jeg så akkurat at en tråd om koding av nøkkel til e39 ble startet under "Teknisk". Kanskje du finner noen gode svar der? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Januar 30, 2016 Share Skrevet Januar 30, 2016 (endret) 1 time siden, Shattered skrev: Hmm, lurer litt på å skaffe en nøkkel som går til tenning og dør (har en til hver) samt sentrallås. Mye kuk å fikse? Koding og sånt må til? Haha. Brutterns gamle e46 hadde også denne utfordringen til tider. Den ene nøkkelen kunne åpne dører og starte bilen. Den andre kunne som regel bare åpne dørene. Alltid like spennende ettersom vi til tider delte på å bruke bilen (min stod på verksted støtt), og ingen av nøklene var merket Fikk det sjekket opp på verksted, og det viste seg at nøkkelen var på vei til å gå istykker. Fikk pris på cirka 2000,- for ny, ferdig programmert nøkkel, forutsatt at vi hadde med den andre fungerende nøkkelen. Endret Januar 30, 2016 av And-reas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Januar 30, 2016 Share Skrevet Januar 30, 2016 (endret) Sitter å drømmer litt ang ny bil til våren/sommern, kan bruke 200, maks 250k, så da er spørsmålet: e92, e60 eller f30? noen som har noen tanker? f30 blir jo uten tvil den nyeste bilen, men gjerne med liten motor osv, på e92 regner jeg med å kunne få tak i en med litt motor og utstyr, samme gjelder e60 "problemet" med e60 er at omtrent alle har kjøpt seg slike her i det siste Endret Januar 30, 2016 av adne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 31, 2016 Share Skrevet Januar 31, 2016 Hvordan kan en finne ut om en har ekte eller replika BBS felger? Handla meg et sett med RK idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 31, 2016 Share Skrevet Januar 31, 2016 11 minutter siden, Einarsson skrev: Hvordan kan en finne ut om en har ekte eller replika BBS felger? Handla meg et sett med RK idag Står inni/baksiden av felgen. BBS-merke Ser også ut som at det står på fremsiden på RK-felgene:http://www.zhpmafia.com/forums/showthread.php?4579-For-Sale-(SOLD)-BBS-Rk-17-quot-x-8-quot-wheels-w-Michelin-Pilot-Exalto-tires-(225-45x17) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 31, 2016 Share Skrevet Januar 31, 2016 Ser dette rett ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 31, 2016 Share Skrevet Januar 31, 2016 Ser ekte ut de. Kopier stempler ikke inn BBS eller delenummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 31, 2016 Share Skrevet Januar 31, 2016 Dæven, så kjekt! Fikk de skambillig Er dessverre bare 8,5 rundt så vet ikke om jeg kommer til å beholde dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 Kun jeg som syns folk i elbiler kjører som idioter? Føler jeg stadig ser folk i E-Golf som enten ligger helt oppi ræven på andre eller peiser forbi i hundre og helvette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 Ikke bare deg nei, samme skjedde med meg og en tesla tidligere. Han skuuulle forbi, jeg ga bånn drite (før e46), han kom ikke forbi før han måtte gi opp. forbanna rævhøl, tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 Sorry, men her er det du som har oppført deg barnslig og direkte i strid med trafikkloven. At du velger å kalle noen for rævhøl i samme slengen skjønner jeg ikke. Sitér §12.4. Når noen vil kjøre forbi til venstre, skal forankjørende holde så langt til høyre som mulig, og ikke øke farten. Link lovdata sandersander, Diiesel og tambur4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 (endret) Noen som har en formening om verdien på et sett med Style 32? Originale BMW. ET 20 foran og ET 26 bak. 8x17 og 9x17 i veldig grei stand (littegrann kantkjørt her og der men ingenting dypt og ellers pene). Med greie sommerdekk, en del mønster igjen men litt gamle. 225/45 foran og 255/40 bak. Endret Februar 1, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 7 timer siden, Shattered skrev: Ikke bare deg nei, samme skjedde med meg og en tesla tidligere. Han skuuulle forbi, jeg ga bånn drite (før e46), han kom ikke forbi før han måtte gi opp. forbanna rævhøl, tenkte jeg. Det er ikke lov å øke farten hvis en annen bilist vil forbi deg. Du har ikke en fair sjanse mot en Tesla allikevel og kan først som sist bare legge deg til siden å slippe vedkommende forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg