Fredrik Skrevet Februar 2, 2016 Share Skrevet Februar 2, 2016 Sikkert, men ikke i lovlige norske hastigheter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 2, 2016 Share Skrevet Februar 2, 2016 nå går ikke panseret opp på bilen Åpnefunksjonen funker fint på innsiden, og spaken på panseret går opp, men får den ikke opp til det siste "klikket". Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Dra det du makter mens noen drar i spaken inne i bilen.. Samme problem på damen sin E39 Kom seg med å smøre låsene og de fjørene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Min drev også å køddet mye. Smurte mekanismen med litt kobberfett og har funket fint helt til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Kjøpt leilighet idag! woop woop! bergen neste Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Husk paraplyen. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Paraply, regnjakke, regnbukse, kano... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 (endret) Hvordan er det med aksept i tulletråden og promotere en selv i en "like" konkuranse på facebook? Undertegnede og kona deltar i en "nygift" konkuranse, og vi trenger flere likes. Da tenkte jeg på å dra til med å benytte meg av forumet ? Vi er Januar parret Takker for alle som tar seg tid! Og blir dette dårlig mottatt, gi beskjed så fjærner jeg! Endret Februar 3, 2016 av -Erik- lagt til bilde awt, Thundercoil og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 1 time siden, awt skrev: Husk paraplyen. Og sydvesten! Viktig å følge kulturen. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 2 timer siden, -Erik- skrev: Koselig Likt! -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 23 minutter siden, Gabz skrev: Koselig Likt! Tusen takk! Ligger foreløpig på en knipen andre plass, så all støtte er god støtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Tips til frysepinnene; monterte en sånn i dag og den er rett og slett rålur. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 (endret) Blæ. Hin dagen kom jeg ikke opp siste bakken med peugeoten og tilhenger på. Bilen gikk med stive hjul bakover til tilhengeren var i grøfta.. Jeg koblet av tilhengern og hentet x5en. Satte strikken mellom og kjørte. X5en begynte også å spinne (hakka 5 med pigg) og begge bilene fortsatte bakover til peigeoten hadde tatt med seg tilhengeren (som nå hadde snudd seg og stod løs) peugeoten stoppet i grøften, og tilhengeren tok turen ut på jordet i bunn av bakken.. Selvsagt med en solid bulk i 407en som signatur på min idioti. da kom naboen og dro opp puggen med traktor for andre gang i vinter. Det var så glatt at traktoren med 4x4 og kjetting stod i ro og spant hvis jeg ikke hjalp til med puggen. Når jeg skal hjem etterpå blir puggen stående i bunn av bakken ja! Endret Februar 4, 2016 av Hawkon88 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Så noe lignende på tv i går, vinterens helter eller hva det heter, som er et amerikansk tv program om nordmenn som kjører bergningsbil. Han ene hadde kommet opp en bratt bakke på glattisen, og sto utenfor bilen for å filme et eller annet, da bilen plutselig begynte å skli bakover med sjåføren inni som hadde stive hjul en 50-60 meter før han endte opp i grøfta. Da bergningsbilen omsider kom, så dro han av veien i den siste svingen før han var fremme. Måtte vinsje selv opp på veien igjen med hjelp av et tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Ikke vært innpå her siden oppdateringen...Hvor finner jeg "Mine innlegg" knappen? En annen ting også, stemmer det at en ikke kan bruke Tapatalk mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg