Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med aksept i tulletråden og promotere en selv i en "like" konkuranse på facebook? Undertegnede og kona deltar i en "nygift" konkuranse, og vi trenger flere likes. Da tenkte jeg på å dra til med å benytte meg av forumet ? 

Vi er Januar parret

12651179_10153926155394394_5733613232550

Takker for alle som tar seg tid! 

Og blir dette dårlig mottatt, gi beskjed så fjærner jeg!

Endret av -Erik-
lagt til bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ. Hin dagen kom jeg ikke opp siste bakken med peugeoten og tilhenger på. Bilen gikk med stive hjul bakover til tilhengeren var i grøfta..

Jeg koblet av tilhengern og hentet x5en. Satte strikken mellom og kjørte. X5en begynte også å spinne (hakka 5 med pigg) og begge bilene fortsatte bakover til peigeoten hadde tatt med seg tilhengeren (som nå hadde snudd seg og stod løs) peugeoten stoppet i grøften, og tilhengeren tok turen ut på jordet i bunn av bakken.. Selvsagt med en solid bulk i 407en som signatur på min idioti.

da kom naboen og dro opp puggen med traktor for andre gang i vinter. Det var så glatt at traktoren med 4x4 og kjetting stod i ro og spant hvis jeg ikke hjalp til med puggen.

Når jeg skal hjem etterpå blir puggen stående i bunn av bakken ja!image.thumb.jpeg.ffb4470e41ccd2fe8dd14f1

Endret av Hawkon88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noe lignende på tv i går, vinterens helter eller hva det heter, som er et amerikansk tv program om nordmenn som kjører bergningsbil. Han ene hadde kommet opp en bratt bakke på glattisen, og sto utenfor bilen for å filme et eller annet, da bilen plutselig begynte å skli bakover med sjåføren inni som hadde stive hjul en 50-60 meter før han endte opp i grøfta. Da bergningsbilen omsider kom, så dro han av veien i den siste svingen før han var fremme. Måtte vinsje selv opp på veien igjen med hjelp av et tre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...