Fredrik Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Uten at jeg skal gjøre meg til dommer blir E39 av biljournalister og bilentusiaster normalt omtalt som den siste "analoge" 5-serien. Det samme gjelder for E46 og E38 når det gjelder hhv. 3-serien og 7-serien. Betegnelsen "analog" i denne sammenhengen er ganske upresis og det handler nok mest om at 2000 års skiftet generelt markerer en overgang til den "digitale" verden i en rekke andre sammenhenger. Det bilentusiaster normalt fokuserer på er ting som at elektrisk styring erstattet hydraulisk styring, drive by wire, multimediaskjermer der man bl.a også kan kontrollere ulike oppsetninger for motor og understel etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 8 timer siden, E.C. skrev: Var en 525iA med litt småplukk som var lagt ut for 30k og solgt på dagen for noen måneder siden, så jeg vet ikke helt om det er mulig å få noe særlig over 40-70k avhengig av kjørelengde, utstyr og tilstand. Ligger en 540iA til salg for 85k som nevnt i finn-tråden, så prisene på e39 er ikke særlig høye. Tror jeg så en 530iA ute for 50k nå nylig, så det spørs om noen faktisk vil betale massevis ekstra for manuell for en 525. Er ingen rakett med den vekten der. Tror ikke at de med manuell er verdt så mye mer kontra automat, men de er nok mer lettsolgte pga lite tilgjengelighet. Facelift modellene ligger høyere enn preface. Prisene er veldig variable. Var en 530ia som nylig ble solgt for 90k. Ingen som har sagt det er en rakett heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Thundercoil og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Litt hissig kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Er ikke det han sykkelidioten da? Det er så godt at jeg ikke kommer ut for slike folk i trafikken, hadde noen knust ruta på bilen min i en slik situasjon så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Jævla idioten stiller seg jo midt i veien og ber om "bråk"... Er vel en grunn til at han kjører rundt med kamera, for å oppsøke trøbbel. Ting går så mye lettere når man bare er litt smidig og rund i kantene, så slipper man å bli kjørt over eller få juling av BMW sjåfører man terger opp Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Tror ikke det er samme fyren, men hadde ikke overasket meg om det var han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Det er helt utrolig hvordan tankesett enkelte mennesker har. Profesjonell hjelp er det nødvendige tiltaket her. Vedkommende høres mistenkelig lik ut som vår kjente sykkelfilmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 4 timer siden, DanielStance skrev: Litt hissig kanskje? På Slutten. "Faen å mongolide kjærring a!!" Det smalt fra rette kjeft liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Det må da finnes en eller annen måte politiet kan få taket på han her, er jo regelrett sjikanering og hærverk han holder på med. Eller kanskje han rett og slett er psykisk ustabil, har en eller annen diagnose eller ikke er ved sine fulle fem. Da skulle han jo ikke fått gå fritt rundt blant folk... Noen som vet noe om fyren? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 (endret) Tja, han kan også være psykisk utviklingshemmet. - Jeg syns mer synd på han som sliter såpass med å kontrollere sinne sitt for ikke å snakke om hvor lite som skal til før han "eksploderer". At han knuser ruten til bilen skjer nok mer i affekt over at foten hans ble overkjørt enn at det var med vilje. Han har garantert ingen enkel hverdag hvis dette er representativt for hans reaksjonsmønster. Et tips: Mennesker med høyfungerende autisme kan ha slike "meltdowns", men likevel være langt mer intelligent enn den normale befolkningen. Feks Steven Speilberg har denne lidelsen. Hvor vidt han sliter med meltdown eller ikke, vet jeg ingenting om. Hvorfor skulle han ikke fått gått fritt rundt blant folk? Det er heldigvis noe som heter rettsikkerhet i Norge, og du skal ikke se bort fra at han pr definisjon er strafferettslig utilregnelig. Hvis dette er en person som har en form for psykisk lidelse, stiller jeg heller spørsmål om behandlingen hans er forsvarlig. Han var åpenbart ikke i stand til å vurdere denne situasjonen på en rasjonell måte. Endret April 28, 2016 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Det ser faktisk nesten litt ut som han setter foten foran hjulet med vilje. Se hvor lenge kameraet ser ned på foten rett før bilen kjører. Uansett, helt retardert oppførsel. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 8 minutter siden, TRF-Racing skrev: Det ser faktisk nesten litt ut som han setter foten foran hjulet med vilje. Se hvor lenge kameraet ser ned på foten rett før bilen kjører. Uansett, helt retardert oppførsel. Jeg la merke til det samme, han satt foten veldig langt ut og rettet kameraet nedover før foten ble kjørt over. Nesten så det var meningen at det skulle skje. Det er ikke så vondt å få foten raskt kjørt over av hekken på en Auris, nesten så han kanskje synes det kunne være verd det for å lage en sene. Virker også som han skriker og hauser veldig for at andre skal legge merke til opptrinnet. Han er nok veldig ute å kjører mentalt, kanskje derfor han kun sykler og kjører scooter. Han er ikke psykisk skikket til å ha førerkort på bil, og godt er egentlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Hadde det bare vært mi ruta han knuste... Håper han ble anmeldt, og får ei saftig bot. Ikke helt god oppe i topplokket han der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErRihm Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 (endret) Dama kjører litt som en dust også, bare så det er sagt. Hun bruker jo alt for lang tid på parkere, om det er det hun skal. Hu kan også kjøre en runde i rundkjøringen, også parkere i riktig kjøreretning. MEN han oppfører seg også som en dust! Hvertfall i videoen med lastebilen som står 10 cm i sykkelfeltet.(om det er samme person) Hadde klart kjeftet tilbake i begge situasjoner. En par personer i kommentarfelt som skriver at de har kjennskap med han, og at han er til dels utilregnelig og mentalt ustabil. Endret April 29, 2016 av ErRihm Feil info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Ser ut som han har støtt på en bmw sjåfør... Veldig voldelig bilfører... Jøss, trodde bare det var den ene filmen ute jeg. Men her er jo plenty. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg