Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hawkon88, du kan stikke den politisk korrektheten din opp i ræva. Pardon my French....Er så lei av Norge og nordmenn som setter diagnoser og personlighetsforstyrrelser på alt og alle, og gir dem frikort til å gjøre som de vil.

Det er enda godt denne jævelen ble tatt til slutt! Jeg kjører med hjulvinne bak førersetet, og har ventet på å møte på denne fyren siden vi ferdes i samme region/kommune.

Skrevet

Du får ha dine meninger, og jeg har mine.

Jeg er lei av at vold og mobbing (uthenging på internett er mobbing) er velkomment og aksepert mot mennesker som åpenbart har problemer med sosialt samspill.

Skrevet
12 minutter siden, Hawkon88 skrev:

Du får ha dine meninger, og jeg har mine.

Jeg er lei av at vold og mobbing (uthenging på internett er mobbing) er velkomment og aksepert mot mennesker som åpenbart har problemer med sosialt samspill.

Jeg er helt enig, men det er viktig at de samme menneskene får vite nøyaktig hvor grensen går for ulovligheter.

Skrevet (endret)
22 timer siden, mcelg skrev:

Byttet olje og resatte telleren i dag. Litt optimistisk intervall syntes jeg!

Vel selv mener jeg disse intervallene er ikke ment ¨å holde motoren lenge i livet. På min 316i blir oljen skiftet 2 ganger årlig mtp at jeg ikke kjører så mye som 12kkm totalt.

Edit: Clutch, trippelpost? :shock:

Endret av gallay
Skrevet

Noen som vet om det var masse bra biler på BMW CCN-treffet i Oslo i dag eller? :-D Blitt mye dobbelposting etter oppdateringen, men jeg synes det virker som det er ekstra mye i denne tråden?

Tok du noen bilder, Clutch? Alltid moro med litt å se på for oss som ikke får det med oss.

Skrevet
2 minutter siden, sandersander skrev:

Noen som vet om det var masse bra biler på BMW CCN-treffet i Oslo i dag eller? :-D Blitt mye dobbelposting etter oppdateringen, men jeg synes det virker som det er ekstra mye i denne tråden?

Tok du noen bilder, Clutch? Alltid moro med litt å se på for oss som ikke får det med oss.

glemte kamerat desverre. mye bra og mange m modeller :)

Skrevet
59 minutter siden, Clutch skrev:

Masse bra biler på BMW CCN treffet i oslo i dag :) var der i drøye 6 timer :P 

Ja det var veldig mye fint der, masse flotte biler og hyggelige folk :) Været holdt seg også ganske bra.

Skrevet

Var noen som pleier å ta bilder der, så kommer nok etterhvert. Godt med oppmøte, var vel over 300 biler.

Skrevet (endret)

Jeg tenker at det kan være positivt at vårmønstringen ikke var på Valle Hovin, greit å fornye seg litt. Selv syntes jeg 2 timer På skøytebanen var nok før man kunne tenke seg litt mer rom rundt seg.

når det gjelder dobbeltposting, oppdater siden etter å ha postet svaret er trikset :)

Endret av FredrikE24
Skrevet

var absolutt en bra måte å bruke lørdagen på :) eneste som mangler på slike treff, er show. de som vil kan laga litt røyk på et lukket område.

Skrevet
11 timer siden, Clutch skrev:

eneste som mangler på slike treff, er show. de som vil kan laga litt røyk på et lukket område.

Synes det er fint med ett treff jeg hvor folk ikke på død og pine på spinne og lage spetakkel. Det har man jo muligheten til på de aller fleste andre treff. Synes forøvrig han med det megaanlegget i den hvite F11 lagde nok show, gikk jo ikke an å føre en samtale med mindre man sto 100 meter unna..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...