Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

On 6.7.2017 at 1.02, Saltkjelen skrev:

Og etter rundt 20-30 timers iherdig innsats med god hjelp fra blant annet @ahj ble resultatet som vist nedenfor. Jeg fryktet maset med sort bil, men nå er den så medgjørlig at det nesten er for kjedelig.. :D 
 

 

Syk sheeting!! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gabz skrev:

Deg og Ida jeg spotta på Statoil i Ski i stad? Begge bilene så veldig bra ut iallefall :D 

Ja, det stemmer det. Du skulle hilst på når du så oss! :)

2 timer siden, Gorg skrev:

Syk sheeting!! 😍

Ja, virkelig moro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Knoett skrev:

Byttet fra 677 til B&O? 😊

Bytter du i så fall alle element og forsterker? 

I første omgang blir det et "semi Logic7 og B&O system", hvor jeg benytter diskanter fra B&O og resten fra Logic7. Venter på litt flere B&O deler, men ting må tas i tur og orden ettersom jeg kjøper litt her og litt der, avhengig av hva som er tilgjengelig. På sikt blir nok alt byttet ut med B&O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BimmerFan! skrev:

Helt rått! Denne bilen her kommer nok til å bli Norges best utstyrte F01, om den allerede ikke er det :)

1 time siden, Tony Soprano skrev:

🙌🙌🙌

32 minutter siden, ahj skrev:

Spent på side view og B&O blir i denne :) 

Mange takk! Ser at kjøpelysten har vært større enn arbeidslysten nå, så jeg får lade opp til å gå på i et jafs her. :)

Akkurat side view er noe jeg virkelig ser frem til å få på plass. Har en litt knotete utkjøring hjemme som medfører en vanvittig blindsone i B-stolpen og nakkestøtten på passasjersiden. I tillegg kommer det godt med i arbeidssammenheng ved litt knotete bygårder i Oslo. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da fikk jeg omsider på plass B&O senterhøyttaleren i velfungerende tilstand og Combox Telematics med fungerende SOS og BMW Apps. Dessverre har BMW sluttet med den gamle Connected-appen (den brune) og erstattet den med den nye (blåe) som i mine øyne ikke helt fungerer optimalt. Spesielt ikke for biler eldre enn 2014/2015. Webradio har de fjernet og erstattet med en betalingstjeneste på rett i overkant av 1.000kr per år. Flere av appene bugger, men det har sannsynligvis noe med at jeg har både brun og blå Connected-app installert på telefonen. Det som derimot er helt fantastisk med den nye appen er at man kan forhåndsdefinere destinasjon, og så fort man er på plass i bilen dukker adressen opp i iDrive.
 

IMG_1557.thumb.JPG.7c3b18dcc731735f2876f757b8b42bbe.JPG
IMG_1558.thumb.JPG.9476b916906401ff787e3a633175e781.JPG
IMG_1559.thumb.JPG.1f8df7f0d720b72e7544ddd40c766fa2.JPG
IMG_1560.thumb.JPG.938cfc91843def85032b15a22fb97341.JPG
IMG_1614.thumb.JPG.31742036afce137ab968e5aa2e0381f5.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...