ahj Skrevet Oktober 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2018 6 timer siden, StigJ skrev: Jaja, ble jo meget grei høyde med det nye senkesettet I grunnen ikke så veldig stor forskjell Veldig dårlig bilde. Men bilen har blitt 1-1.5 cm høyere foran. Selv om eibach skal senke 30mm og h&r 35mm. Og ikke fult så stort stuk lenger. Så jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2018 Som tittelen sier, vurderer jeg å selge E90n. Hvis noen er intressert bare ta kontakt på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 23, 2018 Share Skrevet November 23, 2018 Blir så flott atte! fupsaker, ahj, Daniel. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2018 Share Skrevet November 23, 2018 Det er en fin mod det der. Har du noe delenummer? Og hvor henter du strøm fra, inni døra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 24, 2018 Share Skrevet November 24, 2018 13 timer siden, Otis skrev: Det er en fin mod det der. Har du noe delenummer? Og hvor henter du strøm fra, inni døra? Ja, det gjør seg med B-stolpebelysning. Delenummeret for airbag-emblemet med lys er 63 31 9 242 154 og nummeret for LED-dioden med kabel er 63 31 9 254 762. Lyset er hentet fra pin 1 (jord) og pin 9 (pluss) i dørkontakten til bakdørene, ved hjelp av en Y-split kabel. Ingen klipping og liming i bilens ledningsnett med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 24, 2018 Share Skrevet November 24, 2018 Tøff liten detalj. Egentlig aldri tenkt over at noe sånt kunne bli montert i en 3 serie 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 24, 2018 Share Skrevet November 24, 2018 Ja, det er slike smådetaljer som gjør det lille ekstra. Kjør på! ahj, Daniel. og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 24, 2018 Share Skrevet November 24, 2018 10 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ja, det er slike smådetaljer som gjør det lille ekstra. Kjør på! Takk for info! Har du delenummer for kabler også eller er det basert på leting selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 24, 2018 Share Skrevet November 24, 2018 Y-split kabelen er laget selv (man får ikke kjøpt sånt), men om du skal gå i gang med denne ettermonteringen, kan jeg lage ledningsnettet for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 25, 2018 Share Skrevet November 25, 2018 Kul mod! Har til og med samme airbagemblembelysning i Minien også, der kan jeg skifte mellom alle regnbuens farger 😛 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 26, 2018 Share Skrevet November 26, 2018 Pen oppgradering! Vurderte dette selv i F31 men ble aldri før salg, noe ikke alle har dette ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 26, 2018 Share Skrevet November 26, 2018 Blir lysene i bakdøren svakere når man kobler seg inn der? Jeg skal til med samme mod, og da tenkte jeg å bruke lys under dashbord for å unngå dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 26, 2018 Share Skrevet November 26, 2018 3 timer siden, Frode D skrev: Blir lysene i bakdøren svakere når man kobler seg inn der? Jeg skal til med samme mod, og da tenkte jeg å bruke lys under dashbord for å unngå dette. Nei, lysene blir ikke svakere av å hente signal fra bakdørene. Det enkleste er helt klart å benytte seg av det som er i B-stolpen fra før av, fremfor å strekke frem til dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 26, 2018 Share Skrevet November 26, 2018 1 time siden, Saltkjelen skrev: Nei, lysene blir ikke svakere av å hente signal fra bakdørene. Det enkleste er helt klart å benytte seg av det som er i B-stolpen fra før av, fremfor å strekke frem til dashbordet. Okei. Det var noen som mente det på F30. Da får jeg prøve å finne ut hvilke pins jeg må koble meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 27, 2018 Forfatter Share Skrevet November 27, 2018 Dette var en verdig retrofit, tusen takk til @Saltkjelen! Gorg og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå