Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
57 minutter siden, Skautrollet skrev:

Var den ombygginga mye jobb?

Ifra Cic til NBT?

Ikke mye jobb sånn egentlig, er mer sånn dill og dall som skal på plass og slikt pluss diverse koding, men hadde nok ikke giddet og gjort det i dag, er sjelden inni menyene på NBT'en holder meg stort sett i Android auto og Spotify.

Alt fungerer forøvrig 98% hos meg, siste rest er på vei til og gjøres ferdig, men har ikke hastet så voldsomt, PDC knapp fungerer ikke så jeg holder på og skal installere ICM2 som en bonus vil jeg da også få Eco Pro modus.

Skrevet
40 minutter siden, Haug530D skrev:

Ifra Cic til NBT?

Ikke mye jobb sånn egentlig, er mer sånn dill og dall som skal på plass og slikt pluss diverse koding, men hadde nok ikke giddet og gjort det i dag, er sjelden inni menyene på NBT'en holder meg stort sett i Android auto og Spotify.

Alt fungerer forøvrig 98% hos meg, siste rest er på vei til og gjøres ferdig, men har ikke hastet så voldsomt, PDC knapp fungerer ikke så jeg holder på og skal installere ICM2 som en bonus vil jeg da også få Eco Pro modus.

Ja var fra cic til nbt, har cic i f11 og funderte litt på å bytte ut til dab+ og da tenkte jeg å ta steget opp til nbt men er det forferdelig mye knot så gidder jeg vel ikke det, har jo combox så den spiller jo fra tlf uten problem forsåvidt

Skrevet
52 minutter siden, Skautrollet skrev:

Ja var fra cic til nbt, har cic i f11 og funderte litt på å bytte ut til dab+ og da tenkte jeg å ta steget opp til nbt men er det forferdelig mye knot så gidder jeg vel ikke det, har jo combox så den spiller jo fra tlf uten problem forsåvidt

Bare sånn for og si det, man får CIC med Innebygd Dab også, antenneledning må uansett legges opp om man skal ha dab.

Det er allerede laget til for Dab i sideruta bak på disse bilene, på min så var det en kontakt der som var tilkoplet ruta, men den ene lederen hadde løsnet og jeg fikk ikke helt til og lodde den på plass igjen så jeg bruker uorginal DAB antenne med orginal spiller, man må også ha en adapter/forsterker som henger bak panelet på C-Stolpen, her koples antenne innpå (Dette er da ver bruk av orginal antenne)

Skrevet

Jeg har CIC uten DAB fra 2013. Har ingen antenne i sideruta, men E70 ble jo produsert i USA. Vet ikke hvordan de gjorde det med original DAB-antenne i de som valgte DAB den gangen?

Skrevet
5 timer siden, teerex skrev:

Jeg har CIC uten DAB fra 2013. Har ingen antenne i sideruta, men E70 ble jo produsert i USA. Vet ikke hvordan de gjorde det med original DAB-antenne i de som valgte DAB den gangen?

E70 har nok kun dab antenne i ruta på biler med original dab. Men enkelt å kjøpe universal dab antenne å bruke fakra overgang

Skrevet

Det du evt kan vurdere, er å kjøpe ny siderute og skifte den. For det er ikke det dyreste i verden.

Skrevet
8 timer siden, teerex skrev:

Av en eller annen grunn så gikk det litt fort i svingene der ja og jeg fikk for meg at det var snakk om F11, men da er nok det greieste og gjøre som Ingvaldsen sier ja.

På den annen side så står dette i Tis, så er usikker på om dette gjelder X5 uten DAB installert, slik tilfellet er på F11

Aerials in side window

> E70

The television aerial (TV 2) is integrated into the rear right side window.
The following aerials are integrated into the rear left side window:

• TV aerial (TV 1)
  • DAB aerial (frequency range: III-band)

[more ...]

Skrevet (endret)

Ser ikke ut for at alle blir levert med DAB i bakrute ifølge Realoem og siderute hos GS med sort rundt koster "bare 6500" ca, så ikke veldig billig bare for og få DAB.

Delenr:51377207885 (Dette er da med sort ramme, bare som ett eksempel)

Endret av Haug530D
Skrevet
På 23.9.2025 den 23.12, Haug530D skrev:

Bare sånn for og si det, man får CIC med Innebygd Dab også, antenneledning må uansett legges opp om man skal ha dab.

Det er allerede laget til for Dab i sideruta bak på disse bilene, på min så var det en kontakt der som var tilkoplet ruta, men den ene lederen hadde løsnet og jeg fikk ikke helt til og lodde den på plass igjen så jeg bruker uorginal DAB antenne med orginal spiller, man må også ha en adapter/forsterker som henger bak panelet på C-Stolpen, her koples antenne innpå (Dette er da ver bruk av orginal antenne)

Ja stemmer, har vel tenkt att det kansje er det greieste, så jeg får fundere  litt på hva jeg finner på, takker så mye for svar

Skrevet

6-serie cab, og forsåvidt Z4 også har DAB-antenne i bakfangeren, en slik kan muligens fungere. Signalet i Z4-en er ikke noe dårligere enn i X4, heller bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...