Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, mslello skrev:

Premiere på lysende grill for 5 serie og G60 blir 24. mai ser det ut til.. 

image.png.befaf0c9904e3aec5c8a4cc795dd3cf9.png

Kunne ikke dette vært en G30 med med litt større grill? Blir nok ingen overraskelser heldigvis 👍

3 timer siden, mslello skrev:

Screenshot_20230503_153936_Instagram.thumb.jpg.71931acaba5684c1e0b9c35db66d0b91.jpg

Så de kjører den lyslista fra 7-serien, greit nok. Men jeg ser til min store skuffelse at klima betjeningen er flyttet inn i skjermen. Jeg har hele tiden ansett G60 som min neste bil, ettersom jeg tross alt trives veldig godt med 5-serien. Men akkurat dette kan bli en dealbreaker for meg, jeg kan ikke fordra dette her… Hvor er EU og alle deres regler når vi trenger dem? Dette må forbys på lik linje med å fikle med telefon når man kjører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Hvorfor kan dem ikke lage lys rundt hele grillen når man først skal ha lys? Ikke stoppe den når det er igjen 1/4 av grillarealet igjen. Ellers ingen overraskelse over at lyktene mister BMW identitet. Trist. 

Spørs om radarhuset ødelegger muligheten for lys rundt hele.. 

Screenshot_20230503_185612_Chrome.thumb.jpg.bc5b3cc8179e3844f658e577ac934fd8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Saltkjelen skrev:

@mslello Du har nok rett, men da skulle radaren vært plassert på en annen plass - eller aller helst bare droppet grillyset. Designmessig fremstår det litt halvferdig når linjer/lys brytes på denne måten.

Ja, ser nesten ut som at der passet det best å tre strømmen ut og inn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Første bilde av i5/5-serie som har premiere 24. mai. :) 
 

Første inntrykk:

Ikke så ille dette, men en større forandring fra G30 enn jeg hadde forventet. Litt lite som skjer fra fremdørene og bak, en tanke generisk form. Skal bli spennende å se den fra andre vinkler og i litt mer levende farger. Veldig lite til felles med 7-serien designmessig, i motsetning til tidligere generasjoner. Dette tror jeg vi skal være glade for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Saltkjelen skrev:

Z4 Coupe Concept.. :)

Z4.thumb.jpeg.b51199e5ecd745b898fba2bf09ae5851.jpeg
Z41.thumb.jpeg.898930920ff2efc27d544c66aeef5a2f.jpeg
Z43.thumb.jpeg.bcc26d573ae7e379a85b2dc6b8189a87.jpeg
Z42.thumb.jpeg.6f6329e8612a832035f63b8cf8f7704a.jpeg

Det der må jeg si er noe av det bedre jeg har sett av bmw de siste år, digger designet🤩. Får bare håpe de setter den i produksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Larsen4 skrev:

Det der må jeg si er noe av det bedre jeg har sett av bmw de siste år, digger designet🤩. Får bare håpe de setter den i produksjon.

Bare one of concept - dessverre.
Lekker denne her.

Nye 5’er ser veldig generisk ut i første omgang, men la oss vente i 3 dager til, slik at bedre bilder kommer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye elektriske Rolls-Royce Spectre er ingen BMW, men den deler temmelig mye med bl.a 7-serien og Rolls-Royce eies av BMW så på en måte er dette det ypperste av hva BMW har å by på i dag.

Jeg må si at jeg liker designet og fargen på den aktuelle bilen er nydelig. Interiøret er jeg mindre imponert over. Man ser i alle fall tydelig hvorfor den nye 7-serien har fronten den har. I denne konteksten blir den en slags "wannabe" Rolls-Royce; noe som også helt sikkert er hensikten. 7-serien er i dag kraftig upmarket i forhold til tidligere generasjoner og Rolls-Royce ligger solid plassert godt over dette igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er et åpenbart slektskap mellom G70 7-serie og Spectre, men felles for de er at hovedlys nede i fangeren fungerer like dårlig. Skikkelig dårlig design. Eller har det alltid forundret meg at Rolls Royce aldri har benyttet komfortsetene fra BMW. Setene i en Rolls ser rett og slett latterlig kjipe ut (minner om standardsetene i en E60).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...