Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Det kan imidlertid se ut til at LED blinklys er droppet til fordel for halogen og dersom det viser seg å være en realitet må dette være en katastrofe av BMW.

Katastrofe?... Hvorfor...forklar... :?

Ja den lurer jeg også på.. Hørtes jo veldig voldsomt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er katastrofalt i den forstand at BMW degraderer en ny modell på lik linje som BMW gjorde med F30/F31 når den erstattet E90/E91 - lysmessig altså. En fornyet modell skal etter mitt syn ikke virke eldre eller har eldre teknologi enn forgjengeren. Mercedes er flinke på dette området og utstyrer selv den rimeligste og kjipeste modell med blant annet LED lys. Slikt ser man ikke hos BMW (ref. F20/F25/F30 etc).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så absolutt bra ut, lurer på om denne kommer i "Grand Coupe" slik at CLA får seg en konkurrent :wink: Ser iallfall fram til M modellen av denne, kommer sikkert ikke med en gang men kjenner jeg BMW rett så har de nok noe på lur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer visstnok som Gran Coupe også, i likhet med 4-serie som også kommer i denne varianten. Dette er jo bare rykter og lekkede bilder/sketches/renders, men det finnes masse info på bimmerpost! CLA synes jeg ser feilproporsjonert ut, med sin massive og høye A-klasse front og forholdsvis lave bakpart. Spesielt AMG-felgene med sort senter ser totalt malplassert ut på denne bilen. Men det er mulig bildene ikke yter den rettferdighet (noe som i og for seg er tilfellet med F20/21). Regner med BMW klarer å videreføre de dynamiske og lekre linjene fra 6-serie GC på både 4 GC og forhåpentligvis 2 GC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos facelift på F10/F11:

Sjekk BMW Norge sine nettsider. Nå er det kampanje på pre-LCI F10 og F11 (før faceliften kommer), der du får xDrive (på 525d og 530d), automatgir og navi pro til kr 0,-! kundefordel på 80 000kr, verdt å merke seg om en er i markedet for en ny femmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er det tid for Concorso d’Eleganza Villa d’Este i Italia igjen, et ganske prestisjefullt "biltreff". BMW har tidligere presentert BMW Zagato roadster og coupè her, og denne gangen er det V12 Gran Lusso Coupe som står for tur, sammen med Pininfarina.

Zagato(ene) fant aldri helt i smak hos meg, men jeg ser for meg at dette kan bli et meget spennende konsept. 8)

http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1368576513

Da var denne blitt presentert, og den falt ikke helt i smak hos meg. Den virket mye mer spennende ut på teaser-bildene.

På dette bildet minnet bakenden meg om Opel Ampera, fronten på Volvos S90-konsept og selve formen minnet meg om et eller annet amerikansk greier (Mustang?).

attachment.php?attachmentid=866636&d=1369406308

Flere bilder og mer info her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...