Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Hverdagen med Horst .


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Oi oi dette så jo veldig lovende ut Jan 😃 Veldig godt å se at det ikke åpenbarte seg mer rust enn det du selv trodde. Det var den meldinga jeg selv fikk av han som kappet og sveiset på min ☺️ Sånt er oppløftende. 

Ja dette var ikke det verste nei 😊😊

Jeg hadde forventet egentlig mye mer helt ærlig da jeg vet at på den bakskjermen har det vært en skade som ble påført i 2006 .

Var forsiikringsjobb.

De som har gjort jobben har ikke fylt opp med tyntflytende ,alt var knusktørt ,men nå blir det andre boller .

Snakket med fikser av bil nå og han ville fortsette nå sånn at han ble ferdig straks .😊

Ja alt som er oppløftende ,er en god ting .😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, sveigis skrev:

Går unna her tydeligvis :

3A79A8DF-90BD-4304-B0CC-7038625F776C.thumb.jpeg.ee57cee43da79d57381290e1fe6d9d38.jpeg

Så nydelig å se ting som blir helt igjen 😊

 

Ja får jo kommentere her også Jan og det er helt knall å få dette på stell 😃 Det er litt morsommere å vedlikeholde en bil som er mer eller mindre rustfri ☺️👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Ja får jo kommentere her også Jan og det er helt knall å få dette på stell 😃 Det er litt morsommere å vedlikeholde en bil som er mer eller mindre rustfri ☺️👍 

Ja dette er etterlengtet og som du sier mye gøyere å vedlikeholde .😊

Huff,denne kommer jeg nå til å passe veldig på ,kjenner det på kroppen .

Nå blir det sluttt på utlån og parkere så langt bort jeg kan fra andre biler .😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mortenej skrev:

Flott å se at det ikke var verre. Veldig bra å se at dette blir satt i orden.

Som du sier, så blir det mye gøyere å vedlikeholde når det er helt.

En lettelse helt klart Morten😊

Ja den hjulbuen formelig eksploderte nå på slutten og var ingen vei tilbake her ,men nå blir det helt og pent igjen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært stille her et par dager ,men ting har skjedd .😊

Først punktet :

7E114FCE-CCD9-4372-915E-AB2F8D84EBF0.thumb.jpeg.5819144b875623cc32e8bc20b8da339b.jpeg

Så dett og finally hel ved 🙏:

D6AFE4CA-1F40-4A04-B9E9-014D9FB9FE48.thumb.jpeg.28cefe8d2694584458f55dd0c1677d75.jpeg

Bare så utrolig tilfredstillende dette her .

Så nærmer seg lakkering og nå ,så vært gøy å fått den før påske om alt løser seg greit .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535i. Mandags upd

Som dere sikkert så på e53 tråden ,så valgte den å ikke være grei lengre ,så igår ringte jeg til han som har e28en og spurte om det gikk an å få den ut .

Det ble vanskelig da vei inn til låve var opp til en meter snø enda 😩😩

Tidligst i slutten av neste uke .

For jækli å tenke på at en 36 år gammel bil ,er den beste bruksbilen vi har hatt her 😅

Den tar oss med på alt uten de helt store problemene ,ja foruten vippene som gikk ifjor .😊

Ellers når det kommer til e34 ,er alt under ferdig sveist nå visstnok :

07B53B1C-F8D1-4B14-9572-065DF77CAC9D.thumb.jpeg.e2a152f0fa9fcaa4aed0726570a22ed9.jpeg

Og detaljer til lister er ferdig borret opp :

D25420E2-8355-48C2-86E7-D31B477BB428.thumb.jpeg.1f9cbea94674ac24a8bcc54f02229307.jpeg

Så går fremover her og nå .

Men helt ærlig så er ikke disse bilene her viktige en plass for meg ,det viktigste er x5 men den skal virkelig få seg en god strekk nå 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535i. Upd
25 minutter siden, M-jakob skrev:

Er jo alltid noe å ordne med bil hehe, og spesielt når de begynner å dra på åra men du ordner opp du så. Stå på videre her å gleder meg til å se e-34 på veien igjen.

Absolutt .😊

Føler det er sånn enten går de hele tiden og når de raser ,så blir det dramatisk .

Hehe jada jeg prøver hvertfall ,ja blir stas å få den tilbake ja .

Men snakker om gammelt her ,jeg drømte en natt at jeg kvittet meg med alt og kjøpte en grisefin f10 535i .

På en måte skulle jeg ønske det var en reell drøm ,helt til jeg ser bildene av begge 5erne😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her kom det flere bilder og dette ser jo knallbra ut 😃 Blir så bra når dette er ferdig og bilen tilnærmet rustfri som jeg har skjønt. Det gledes Jan 😃 Synd at X5’n ikke funker da 🥺 Har ikke fått lest hva det er enda. Så det får jeg gjøre. Synd også at Horst er innesnødd a gitt 🤬 Sånt er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette må bli bra nå ,er veldig gøy hvertfall 😊

Hadde jeg byttet to dører på den og lakkert de ,så kunne jeg sagt omtrent.100% rustrfri ,men nå er den som den er og jeg er fornøyd med det Tore 😊😊

Æsj ja den x5 problematikken du ,men det løser seg det og .

Horst liker best å være inne med kamferdrops og kose seg enda ,men snart skal han ut igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Hverdagen med Horst .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...