sveigis Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 21 timer siden, Dusy skrev: Jeg unner deg den god-følelsen av å ratte disse gamle her når den tid kommer, Jan! Takk for det @Dusy .😊 Håper vi kan sees på treff nå i år 2025 😊 11 timer siden, viggo E34 skrev: Må det bli en problemfri å lang sessong med masse kos og bruk av grombilene Jan Takk og håper på det samme Viggo 😊 Dog vet jeg at før jeg går god for e34 ,må radiator byttes da den er sprekkferdig 😊
Dusy Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det skal du ikke se bort i fra @sveigis, det må vi få til! sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Skal nedover til Tvedestrand i påsken Jan, kan se om jeg får pakket med radiator til deg da 🙂 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 42 minutter siden Forfatter Skrevet 42 minutter siden 1 time siden, Olaandref skrev: Skal nedover til Tvedestrand i påsken Jan, kan se om jeg får pakket med radiator til deg da 🙂 Nydelig og dette er jo tilfeldig ,snakket akkurat med datteren min om det 😊 Knall om du kunne det .😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå