Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Leste her om dagen at Arne Fredly har kjøpt seg en Chiron, men jeg vet ikke om den havner på norske skilt.

Skrevet
11 minutter siden, ogee1 skrev:

Leste her om dagen at Arne Fredly har kjøpt seg en Chiron, men jeg vet ikke om den havner på norske skilt.

Han bor vel mest i Monaco og under F1 helgen kjørte han en på Monaco skilter, mest sannsynlig demobil ut i fra skiltene på den.

Skrevet
8 timer siden, Patteyh skrev:

Er en 650s Spyder dette men.. Bilen kommer til å bli sendt til McLaren, kommer tilbake igjen til Norge når den er ferdig. 

Det ser jeg nå når du skriver det, var bare lite bilde bakfra i starten og bilde forfra....
Det ligger litt mer info og bilder i Vestby avis.

Skrevet

Jeg er ganke sikker på hendelses forløpet.  Han har gitt full gass i tunnelen for å nyte gjenklangen av lyden i eksosen, så har bakhjulene mistet feste og han har skrenset i tunnel veggen

Skrevet
1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg er ganke sikker på hendelses forløpet.  Han har gitt full gass i tunnelen for å nyte gjenklangen av lyden i eksosen, så har bakhjulene mistet feste og han har skrenset i tunnel veggen

Vannplaning. Min bil, men ikke jeg som kjørte :) Har tracker i bilen, så har sett på hastighetene og ikke noe utenom det vanlige. Kun felger som røyk, så blir et par nye fete ADV felger snart :headbang:

Skrevet

Stemmer det med LaFerrari, Ertvaag som har bestilt (forøvrig også eier av Veyron'en, Enzo, EB110, F12 TDF og masse mer :)

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...