Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Med fare for å gjenta meg selv... den nye logoen er virkelig minimalistisk elegant og reflekterer på en smart måte den originale rondellen uten å komme i konflikt med BMW's rettigheter. Sammen med navnet "bimmers" utgjør logoen en helhet der det aldri er tvil om i hvilken kontekst logoen skal forstås/oppfattes. Alle ser med én gang at logoen gjenspeiler den offisielle rondellen. Kjempeflott... bravo!... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å fullføre logoen med hvit stripe er at den kan bli faretruende lik BMWs logo. For å unngå å handle i strid med lovverket eller med BMWs rettigheter er logoen laget slik den er. Logoen er heldigvis bakgrunnsnøytralisert, så om den plasseres på en hvit bakgrunn må vel den hvite stripen sies å være etterkommet.

 

Ellers vil jeg tilføye at jeg synes den nye logoen er enkel og stilren. Keep it simple! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes logoen er helt konge, ingen tvil om hva det skal forestille. Den er genialt enkel, og sammen med BIMMERS er det jo ingen tvil :P

 

Når vi er inne på Tapatalk, dersom jeg skal kjøre en "edit" på et innlegg med tapatalk, så slettes alt innhold i innlegget, dvs. at nye ting jeg nå skriver i redigeringsvinduet overskriver det som sto der. Skal jeg få det som jeg ønsker, så må jeg kopiere hele teksten, trykke rediger, deretter lime inn og gjøre de endringer jeg skal foreta meg.

 

Sånn skal det vel ikke være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombe at Fredrik skrev bravo til nye logoen... :P

 

Que?... Bare for å gjøre det helt klart så har jeg intet med den nye logoen å gjøre. Jeg synes ganske enkelt at den er elegant og smart funnet på. Husk at alle logoer og navn som til forveksling minner om BMW's egne registrerte varemerker sannsynligvis vil være ulovlige. Det er derfor forumet idag heter bimmers og ikke bmwguiden som det gjorde til og begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes logoen er helt konge, ingen tvil om hva det skal forestille. Den er genialt enkel, og sammen med BIMMERS er det jo ingen tvil :P

 

Når vi er inne på Tapatalk, dersom jeg skal kjøre en "edit" på et innlegg med tapatalk, så slettes alt innhold i innlegget, dvs. at nye ting jeg nå skriver i redigeringsvinduet overskriver det som sto der. Skal jeg få det som jeg ønsker, så må jeg kopiere hele teksten, trykke rediger, deretter lime inn og gjøre de endringer jeg skal foreta meg.

 

Sånn skal det vel ikke være?

Såvidt jeg vet, så gjelder dette kun IOS enheter og ikke Android. Så da antar jeg en feil/funksjon i programmet og ikke i selve bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...