Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

On ‎02‎.‎09‎.‎2016 at 21.47, E.H.D skrev:

Kjempekult med rollingshots. :-D

 

Jo takk, er ikke så veldig vanlig med slike bilder så spennende å se hvordan det blir seende ut i fart. Er jo ofte slik andre ser bilen. Ble egentlig litt overrasket over hvor godt de røde bremsekalipperne kommer til syne i fart, synes det var stilig :) 

On ‎02‎.‎09‎.‎2016 at 21.56, Fredrik 90 skrev:

Veldig bra bilder dette :) Kjenner meg igjen på de fleste bildene, vår kjære naboby Grimstad ;) 

Den sorte E60en har jeg sett noen ganger her, pen bil det også :) 

Takk for det Fredrik! Stemmer det, bildene ble tatt bak Odden-senteret og på E18 rett forbi Statoil i Grimstad. E60 synes jeg holder seg utrolig bra, fine linjer i karosseriet. Moro at lillesøster ville overta denne da jeg kjøpte F11 :) 

On ‎02‎.‎09‎.‎2016 at 22.17, Fahad skrev:

Kjempefine fine bilder, Raymond! Bilen din er virkelig en perle! 

Takk skal du ha Fahad :) Ganske fornøyd med hvordan bilen er blitt ganske sporty, men likevel fullt brukende i det hverdagslige. Er kommet noen steinsprut her og der nå, både på frontfanger, sideskjørt og felger, men der er tross alt en bruksbil. Hele vinterhalvåret er det jo ingenting som frister mindre enn å vaske og holde bil i orden heller...

On ‎03‎.‎09‎.‎2016 at 11.52, Reef89 skrev:

Ja særdeles nydelige bilder og biler :)

Mange takk, hyggelig å høre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særdeles fine bilder og ikke minst flott plass :)

Igjen ser jeg hvor fine e6x og f serien er .

Tenker ikke så ofte på det i virkeligheten men når bilder kommer frem,da dukker det opp .

Hvordan er den og kjøre med så store hjul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, sveigis skrev:

Særdeles fine bilder og ikke minst flott plass :)

Igjen ser jeg hvor fine e6x og f serien er .

Tenker ikke så ofte på det i virkeligheten men når bilder kommer frem,da dukker det opp .

Hvordan er den og kjøre med så store hjul?

Takk for det :) Ja, E6X holder seg bra og F1X er flotte biler. Jeg synes bilen er behagelig å kjøre. Siden jeg har EDC så kjører jeg stort sett i Comfort, men på greie veier så er den god å kjøre aktivt også i Sport eller Sport+. Er litt mer behagelig på vinteren med 20", men der er jo dekkene mykere også. 20" er nok kanskje det beste kompromisset mellom utseende og komfort, men jeg synes at det er verdt det for utseende sitt skyld å gå opp til 21" :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Utrolig flotte bilder, Raymond! Mon tro om ikke Vanessa har lyst på noen boligfotograferinger etter hvert? :)

Jo takk for det, Lasse! Hun har jo knipset alle salgsbildene her (utenom drone), så hun er helt sikkert interessert i flere boligfotograferinger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...