awt Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Når jeg leste teksten tenkte jeg "det blir ihvertfall ikke bra". Så så jeg bildene. Kjør på! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Det så veldig bra ut kjør på. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Selv tror jeg riktignok jeg ville gått for denne løsningen, men det var vel akkurat det du ville unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2018 4 timer siden, ogee1 skrev: Ble fint med svarte lister. Vet du hvordan de er festet? Skulle gjerne pusset opp listene på konas bil. Nei, vet ikke helt hvordan de er festet. Tenkte å høre på Bavaria, eller stikke innom for eksempel Hurtigruta Carglass for å høre, de er vel vant med å ta den av når de bytter ruter og slikt. Skal gi deg en lyd når jeg finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2018 (endret) On 17.2.2018 at 23.56, awt skrev: Selv tror jeg riktignok jeg ville gått for denne løsningen, men det var vel akkurat det du ville unngå. Jeg har tenkt på det, men tror det hadde blitt rart siden man veldig lett ser at det blir en liten flik av listen som da er hvit, hvis man er nærme bilen. Ser man bort fra overgangen så er det en bra løsning. Hadde vært fint langt ifra, men langt ifra fint Endret Februar 19, 2018 av Walkabout awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2018 Share Skrevet Februar 18, 2018 Svarte lister er jo et must når man ser forskjellen. Merkelig at det ikke er svart der originalt, egentlig. Saltkjelen og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Februar 18, 2018 Share Skrevet Februar 18, 2018 Kjør på med sort folie fra rails og helt ned. Gir et mye mer helhetlig inntrykk synes jeg. Mine er sorte originalt. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2018 (endret) Nå gleder jeg meg faktisk skikkelig til å få dette på plass. Kan ikke se at det er brukt engang Endret Februar 19, 2018 av Walkabout Reef89, Bækkmann, Mathiseen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Februar 19, 2018 Share Skrevet Februar 19, 2018 1 time siden, Walkabout skrev: Nå gleder jeg meg faktisk skikkelig til å få dette på plass. Kan ikke se at det er brukt engang Dette blir rått! Det så usedvanlig pent ut Mitt har noen riper i glasset, vurdere å bytte ut det. Hvordan fikser/fikset du blanking? kjøpte du ferdig blanket? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2018 2 timer siden, Bækkmann skrev: Dette blir rått! Det så usedvanlig pent ut Mitt har noen riper i glasset, vurdere å bytte ut det. Hvordan fikser/fikset du blanking? kjøpte du ferdig blanket? Ja, ble positivt overrasket over hvor pent glasset var Blanking, tenker du på koding da eller? Der har jeg alliert meg med @SweetBMW, så regner med at han fikser biffen ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Februar 19, 2018 Share Skrevet Februar 19, 2018 2 timer siden, Walkabout skrev: Ja, ble positivt overrasket over hvor pent glasset var Blanking, tenker du på koding da eller? Der har jeg alliert meg med @SweetBMW, så regner med at han fikser biffen Han fikser det ja Nei, blanking er vel at speedometeret må "nullstilles." Mener det er en sånn eeprom chip som lagrer VIN info. bla. km. stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2018 9 minutter siden, Bækkmann skrev: Han fikser det ja Nei, blanking er vel at speedometeret må "nullstilles." Mener det er en sånn eeprom chip som lagrer VIN info. bla. km. stand. Håper han fikser blanking også, han får til det meste så Hvordan fikk du ordnet blanking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 9 timer siden, Walkabout skrev: Håper han fikser blanking også, han får til det meste så Hvordan fikk du ordnet blanking? SweetBMW Han fikser det ja ^^ Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 Det blir så bra med 6WA, hvor mye betalte du? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2018 3 timer siden, ahj skrev: Det blir så bra med 6WA, hvor mye betalte du? Takk for det, gleder meg veldig til å få det på plass! Kom på rett under 3 500,- totalt, så skal ikke klage på den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå