Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2018 Share Skrevet Mai 9, 2018 Er sånn ratt lett å montere i en bil som ikke har rattvarme fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2018 Share Skrevet Mai 9, 2018 On 30.4.2018 at 16.46, Walkabout skrev: Ble veldig pent det der! Egentlig aldri lagt merke til at listene er i bilens farge der på F10/11, men ser nå at dette ble mye penere! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 9, 2018 Share Skrevet Mai 9, 2018 (endret) 53 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Er sånn ratt lett å montere i en bil som ikke har rattvarme fra før? Om du har LDW eller LCW så er det plug and play + koding ofc. Må også ha riktig rattmodul også, men det sitter inni rattet. Vær obs på å kjøpe ratt med modul for både varme og vibromotoren isåfall edit: Glemte nevne at du selvfølgelig også trenger knappen for å deaktivere/aktivere varmen. Endret Mai 9, 2018 av ///M-ini95 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2018 3 timer siden, ///M-ini95 skrev: Om du har LDW eller LCW så er det plug and play + koding ofc. Må også ha riktig rattmodul også, men det sitter inni rattet. Vær obs på å kjøpe ratt med modul for både varme og vibromotoren isåfall edit: Glemte nevne at du selvfølgelig også trenger knappen for å deaktivere/aktivere varmen. Lurer på om jeg trenger ny rattmodul selv om jeg har LCW. Har tatt høyde for det, men hadde vært deilig om jeg ikke trengte Har ikke sjekket om dette rattet har modul for vibromotor, men mener at det bare er å flytte over hvis ikke. Eller må selve rattet ha modul for det? I så fall blir det spennende å se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 9, 2018 Share Skrevet Mai 9, 2018 (endret) 51 minutter siden, Walkabout skrev: Lurer på om jeg trenger ny rattmodul selv om jeg har LCW. Har tatt høyde for det, men hadde vært deilig om jeg ikke trengte Har ikke sjekket om dette rattet har modul for vibromotor, men mener at det bare er å flytte over hvis ikke. Eller må selve rattet ha modul for det? I så fall blir det spennende å se... Om bilen rattet kom fra hadde LCW, så er sjansen stor for at riktig modul sitter i Det du kan flytte over fra gamle rattet er nok bare vibromotoren ettersom modulen du har kun er til vibro .Så du trenger nok en ny modul finnes dessverre 3 forskjellige.. 1. Bare vibro 2. Bare varme 3. Både vibro og varme Men for å svare på siste spm, ja modulene er bare å kjøpe løst for så å montere i rattet Endret Mai 9, 2018 av ///M-ini95 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2018 7 timer siden, ///M-ini95 skrev: Men for å svare på siste spm, ja modulene er bare å kjøpe løst for så å montere i rattet Godt å høre, da får jeg iallfall brukt rattet, får bare finne en passende modul i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 10, 2018 Share Skrevet Mai 10, 2018 15 minutter siden, Walkabout skrev: Godt å høre, da får jeg iallfall brukt rattet, får bare finne en passende modul i så fall @Walkabout du skulle ventet til jeg har fått skiftet mitt ratt. Det rattet har alle opsjoner:) Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2018 5 minutter siden, Chris A skrev: @Walkabout du skulle ventet til jeg har fått skiftet mitt ratt. Det rattet har alle opsjoner:) Spørs om du hadde solgt det så rimelig som jeg fikk tak i mitt da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 10, 2018 Share Skrevet Mai 10, 2018 (endret) 9 minutter siden, Walkabout skrev: Spørs om du hadde solgt det så rimelig som jeg fikk tak i mitt da, hehe @Walkabout Det vet man aldri😁men måten du legger det frem på høres det ut som du fikk det veldig billig. vanskelig å sette pris på slikt.:) er ikke mange som ligger på Finn heller å sammenligne med. Men så sant begge er fornuftige og ærlige blir man stort sett enige. Endret Mai 10, 2018 av Chris A Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2018 Nå fikk jeg endelig på plass cover for snap in-adapter også. Så nå er det i orden i midtkonsollen, med Y-kabel for iPod-avspilling, dobbel USB-lader i sigarettenneren og original USB ladekabel ///M-ini95, Chris A og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mai 11, 2018 Share Skrevet Mai 11, 2018 Små detaljer, men likevel viktig for trivsel og eierglede. Pent! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2018 Har også bestemt meg for å fjerne tåkelysene, så ny (brukt) lysbryter uten tåkelys foran er allerede montert. Selve dekslene i fangeren får jeg neste uke, så må jeg bare få de lakkert i sort blank også sette de på Chris A, Fahad og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 11, 2018 Share Skrevet Mai 11, 2018 Det blir bra vett! Har du delenummer på dette? Kunne vært en fin oppgradering for fattern på hans bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2018 7 minutter siden, ahj skrev: Det blir bra vett! Har du delenummer på dette? Kunne vært en fin oppgradering for fattern på hans bursdag Takk, tror det blir greit ja! Delenummer på bryteren jeg kjøpte er 61319204067. Tror det finnes et annet delenummer som også passer, da LCI og pre-LCI passer om en annen ifølge realOEM. Delenummer på selve dekslene er 51118055133 og 51118055134 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 11, 2018 Share Skrevet Mai 11, 2018 16 minutter siden, Walkabout skrev: Takk, tror det blir greit ja! Delenummer på bryteren jeg kjøpte er 61319204067. Tror det finnes et annet delenummer som også passer, da LCI og pre-LCI passer om en annen ifølge realOEM. Delenummer på selve dekslene er 51118055133 og 51118055134 Tusen takk! Undersøkte litt nå og det siste nummer er dekselet åpent fra M550d, burde det ikke gå med denne: 51118063434 Den er lukket som 5118055133 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå