Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Larssoyl skrev:

Kopifelger? Ikke så de så nye ut heller 😅 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=322157829

Jeg synes også det ser ut som kopi felger, M merket er også "kopi" og sitter feil vei. Og Sunny dekk 🤔
Det skrives jo at det er 437M design i teksten, så mulig det hintes til at det er kopi felger. Stiv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Orjan skrev:

Er så lekkert! Fikk faktisk melding i helgen på M3’n min selv om den ikke har lagt ute siden desember eller hva det en nå var jeg hadde illebefinnende. Han hadde en M2 comp i Hockenheim og ville bytte, er ikke aktuelt for meg men jeg har veldig lyst på M2 med tiden når M3’n skal pensjoneres og vær garage queen. Tanken på banekjøring med motor/drivverk forsikring frister veldig :) Spesielt når jeg kunne ha finansiert en 992 GT3 snart med utgiftene på M3’n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en US-versjon ja.

BT74797 BMW 330e iPerformance 2017 Blå - Kjøretøyopplysninger (regnr.info)

Sitat

Kjøretøyet er bruktimportert fra Polen og kan mangle nybilgaranti i Norge. Kilometerhistorikk fra utlandet blir ikke kontrollert ved innførsel. Kjøretøyets kilometerstand viste 12329 km ved innførsel. Registreringsnummer i Polen var P0 8X166.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, mossing 92 skrev:

I følge VIN er denne levert ny i Polen og så importert til Norge. Finner ikke noen steder at denne er US spec utenom at den har reflekser i fanger foran på bildene på Finn. Antar den har skadet den opprinnelige M-fangeren foran og fått tak i en rimelig US versjon som erstatning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...