Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Larssoyl skrev:

Husker en tidligere kollega som påstod at stretchlakenet hans på sengen hadde løsnet fra madrassen og krøllet seg opp mellom skinkene hans, ser nesten ut som "skinnet" her har fått samme behandling. 🤔😂

IMG_3343.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, liffi skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=349600633

 

her er det så mye feil …. 🫠

E34 i den prisklassen med slike baklykter og felger får det til å vri seg i magen for min del, og ellers var det vel ikke mye der som minnet om Alpina heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Thomas_325i skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=333621389
 

Vurderer å kikke på denne. Noen tanker? 

Jeg tenker at det er alt for mye å betale for en spartansk 3-serie. Dette er bare ikke en halvmillioners bil selv om det står en B58 under panseret. Jeg vet ikke med andre her men jeg får meg ikke til å kjøpe biler som er så overpriset som F30 med sekser. 

4 timer siden, liffi skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=349600633

 

her er det så mye feil …. 🫠

Usj…den var rett og slett fæl 👎 Jo mer du ser jo verre blir det egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Olaandref skrev:

Husker en tidligere kollega som påstod at stretchlakenet hans på sengen hadde løsnet fra madrassen og krøllet seg opp mellom skinkene hans, ser nesten ut som "skinnet" her har fått samme behandling. 🤔😂

IMG_3343.jpeg

Vært linket til før, både seter og eksteriør sett får man kjøpt fra Aliexpress, så Kina bil her med andre ord 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Haug530D skrev:

Vært linket til før, både seter og eksteriør sett får man kjøpt fra Aliexpress, så Kina bil her med andre ord 😂🙈

Ikke overrasket 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg tenker at det er alt for mye å betale for en spartansk 3-serie. Dette er bare ikke en halvmillioners bil selv om det står en B58 under panseret. Jeg vet ikke med andre her men jeg får meg ikke til å kjøpe biler som er så overpriset som F30 med sekser. 

Enig i at prisen er for høy, men om bilen er bra og man kan få presset den ned noe trenger det ikke være et dårlig kjøp. Jeg fikk ned min 39000 når jeg kjøpte nå, med tilsvarende avslag her begynner det å nærme seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Olaandref skrev:

Enig i at prisen er for høy, men om bilen er bra og man kan få presset den ned noe trenger det ikke være et dårlig kjøp. Jeg fikk ned min 39000 når jeg kjøpte nå, med tilsvarende avslag her begynner det å nærme seg noe.

Jeg tenker at prisen må ned nærmere 450, men det er min mening.
Til riktig pris ser det ut som en bra bil :)

340 GT'en jeg har endte opp rundt 500 for noen år siden, og den er betydelig mer utstyrt og hadde gått såvidt over 35K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...