Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg har på følelsen av at de fleste forsøker å lage en så god salgsannonse som overhodet mulig, men dette her var rett og slett talentløst.

Men den har om ikke annet en styling pakke fra AC Schnitzer eller tar jeg feil her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg har på følelsen av at de fleste forsøker å lage en så god salgsannonse som overhodet mulig, men dette her var rett og slett talentløst.

Syns den var langt bedre enn mye annet 😂😂 Noen tar 2 bilder i snøstorm mens bilen står under 2 meter snø å skriver ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Syns den var langt bedre enn mye annet 😂😂 Noen tar 2 bilder i snøstorm mens bilen står under 2 meter snø å skriver ingenting

Hehe, ja, det er ingen tvil om at det er mye dårlig håndverk der ute. I motsetning til de med bare to bilder i annonsen, så er det i hvert fall et rikelig antall utvalg av dårlige bilder her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen innpå her som har kjøpt denne!?? Jeg var å så på bilen på fredag å sa jeg skulle ha den. Men han kunne ikke levere den før lørdag, så hadde han plutselig forsikring på lånet så jeg kunne ikke betale ut bilen før mandag. Å nå har idioten solgt den til noen andre!! Har på følelsen av at han enten prøvde lure noen for penger ellers er det noe galt med bilen... Rareste selgeren jeg har vært borti!! Tror han skjønte at jeg hadde peiling for han spilte utrolig dum... Å virket som han ikke ville selge den

 

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.png

image.png

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke alt som selger mener, men denne så virkelig flott ut og med fantastisk utstyrsliste :)  syns ellers det var noe med eksosanlegget, stikker forlangt ut bak. ? M5 - opptikk er bare fint, men merket bak må av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Reef89 skrev:

Den har ikke alt som selger mener, men denne så virkelig flott ut og med fantastisk utstyrsliste :)  syns ellers det var noe med eksosanlegget, stikker forlangt ut bak. ? M5 - opptikk er bare fint, men merket bak må av. 

Hva er den ikke har da? Ja eksosen ser ut til å stå ganske langt ut ja å M5 merke skal selvfølgelig av eventuelt!!! Hehe

ser iallefall bra ut på bildene men trenger ikke være fin i virkeligheten forde vet jeg 😂 

Prisen var ikke så værst heller så. Skal se på den etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...