Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Gabz skrev:

Dette må være et av de mest jalla "luftfilterne" jeg har sett.. Setetrekkene og helhetsinntrykket hjalp ikke heller :P

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84563714

Liker også hvordan det står at det er M50B25 innsug, men det er jo ikke det heller. 

😂😂😂👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hanzhe skrev:

Dyr var den også. Du har rett, det der er M52 innsug. Blir ikke overrasket om det er M52B20 i den også, så har enten nåværende eller tidligere eier vært en liten luring og bare sagt det for å overtale en potensiell kjøper. Eksosen er jalla festet, nåværende eier røyker så det har sikkert blitt røyka i bilen, styr unna for å si det sånn. 

ja fysj, sjøl så synes jeg vi skal ringe å klage på at han røyker, fy æsj for en ufin ting ,vi må spørre han rett og slett hvorfor han ikke tenker på oss som ikke røyker, å om han ikke ser konsekvensene av den slags,herregud han kunne jo like så gjerne vert sprøyte narkoman, hadde no nesten vert bedre det. :police:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stig. skrev:

ja fysj, sjøl så synes jeg vi skal ringe å klage på at han røyker, fy æsj for en ufin ting ,vi må spørre han rett og slett hvorfor han ikke tenker på oss som ikke røyker, å om han ikke ser konsekvensene av den slags,herregud han kunne jo like så gjerne vert sprøyte narkoman, hadde no nesten vert bedre det. :police:

Spydighetene kan du spare deg for. Kunne ikke ha brydd meg mindre om du og/eller selger røyker, er sprøytenarkoman, prostituert, kronprins eller biskop. For meg er iallfall lukta av sur gammel røyk nok til å velge bort en gitt bil til fordel for en annen. Eksempelvis denne http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84545294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hanzhe skrev:

Spydighetene kan du spare deg for. Kunne ikke ha brydd meg mindre om du og/eller selger røyker, er sprøytenarkoman, prostituert, kronprins eller biskop. For meg er iallfall lukta av sur gammel røyk nok til å velge bort en gitt bil til fordel for en annen. Eksempelvis denne http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84545294

jo jeg blir faktisk litt spydig når sånne som deg dømmer på forhånd :wink: jeg har da vert borti mange røykere som ikke røyker i bilen, å jeg har vert borti flere biler som det har vert røyka i som det faktisk ikke lukter i fordi folk er flinke å få alt ut å kjører med vinduet oppe mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stig. skrev:

jo jeg blir faktisk litt spydig når sånne som deg dømmer på forhånd :wink: jeg har da vert borti mange røykere som ikke røyker i bilen, å jeg har vert borti flere biler som det har vert røyka i som det faktisk ikke lukter i fordi folk er flinke å få alt ut å kjører med vinduet oppe mye. 

Fint for deg om slike elementer ikke plager deg. Det er mulig å ha en saklig diskusjon om et gitt tema uten å umiddelbart fyre seg opp. Dog hva vet jeg, du skriver på en måte som tilsier at andre meninger enn dine egne er utenkelige. Ser ikke noe poeng i å fortsette denne meningsløse samtalen med deg. Hva folk velger å gjøre i og med sine egne biler bestemmer de selv, så får heller konsekvensene komme dagen de skal selges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er jo så og si laget for å henge ut folk og kicke på ting man personlig ikke liker eller henger seg opp i.

Greit nok å diskutere om pris ikke samsvarer med stand etc, men det er enormt mye fysj, æsj og "for en dust selger" her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎12‎.‎10‎.‎2016 at 8:47 AM, Ivrig86 said:

Haha null peiling på pris på disse men var på det såkalte treffet på Schmiedmann på lørdag å så denne sto inne. Når man skal ha en bil inne i en butikk så går det iallefall Ann å sørge for at den er fin 😂 Vet ikke om den er kjørt tvers imellom skauen eller i børstevask men lakken på den er FULL av småriper!!! Å felgene var fulle v bremsestøv/møkk osv hehe trodde det firma hadde lagt ned for lengst. Skjønner virkelig ikke at di har orket å ta seg bryet med å flytte å i tillegg tydeligvis åpne "M-verksted"... 

Takk for at du kom på treffet. Ja, den ble dessverre vasket med slemme børster av de som eide den på 80-90-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hanzhe skrev:

Fint for deg om slike elementer ikke plager deg. Det er mulig å ha en saklig diskusjon om et gitt tema uten å umiddelbart fyre seg opp. Dog hva vet jeg, du skriver på en måte som tilsier at andre meninger enn dine egne er utenkelige. Ser ikke noe poeng i å fortsette denne meningsløse samtalen med deg. Hva folk velger å gjøre i og med sine egne biler bestemmer de selv, så får heller konsekvensene komme dagen de skal selges :)

Trodde dette var to kompiser som kødda jeg 😂😂 haha fy faen enkelte folk må ha ekstremt lite å finne på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Turbo-HF skrev:

Takk for at du kom på treffet. Ja, den ble dessverre vasket med slemme børster av de som eide den på 80-90-tallet.

Bilen i seg selv er jo kul! Å når en sånn bil skal stå inne i en butikk å i tillegg selges så bør den absolutt få en ordentlig shine! Etter en jobb hos en skikkelig detailer så blir den solgt ved første visning, om bilen er teknisk bra vel og merke 

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, StigJ skrev:

Denne tråden er jo så og si laget for å henge ut folk og kicke på ting man personlig ikke liker eller henger seg opp i.

Greit nok å diskutere om pris ikke samsvarer med stand etc, men det er enormt mye fysj, æsj og "for en dust selger" her inne. 

Helt enig!! Det er mere klaging her enn tips til bra biler 😂 Høres mere ut som en haug drittunger for å si det rett ut. Å biler som er for "dyre" feks er så usaklig at finns ikke grenser😂 Tror vel minst halvparten av innlegga her kunne vært slettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Tja, pre-facelift, rullet nærmere 300K, litt mangler her og der. Noe kupp vil jeg ikke si det er, men pent priset var den absolutt.

Ja syns det... Neste sedan 530xd m sport ligger til 232... Da har den gått 100 mindre men vil faktisk ikke dermed si den er bedre hehe så om noen er ute etter en sånn er den nok absolutt verdt å se på :) 

Om det Følger service å eventuelt noe verksted historikk (hva som er gjort) vel å merke. Uten det hadde jeg ikke turt å tatt sjansen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...