Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Ivrig86 skrev:

Syns jeg absolutt ikke... Denne er bra og strøken! Elsker fargene! Å kjører greit ifra en E46 M3 😁

Denne er av samme kaliber men liker den over best! 

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83182601&fks=83182601

Jaja, jeg får vel bare innse at folk syns 3 serier er verdt så mye mer enn 5 og 7 serier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, TTE skrev:

Ja. Kjenner du til den?

Hei ! Vurderte denne opp i mot brukt fra Tyskland og kontaktet selger men det heller mot en 740/750D X Drive. Var jo en meget hyggelig utstyrt og flott bil dette så det ut som 😊 Gratulerer med flott 7er 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som en fin bil, men hva er egentlig historien fra eieren fra 1985 - 2016 og til han som selger nå? får litt sånn flink å prate for seg - lurt til seg bil for brumpris fra godtroende gammaltfolk følelse...

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, hsd skrev:

ser ut som en fin bil, men hva er egentlig historien fra eieren fra 1985 - 2016 og til han som selger nå? får litt sånn flink å prate for seg - lurt til seg bil for brumpris fra godtroende gammaltfolk følelse...

Er vel ikke ulovlig det? Å være en god selger og kjøper er en kunst, hvor alle parter skal være like fornøyd. Så lenge man ikke lyger , ser ikke jeg problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Hawkon88 skrev:

Er vel ikke ulovlig det? Å være en god selger og kjøper er en kunst, hvor alle parter skal være like fornøyd. Så lenge man ikke lyger , ser ikke jeg problemet.

Nei slettes ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe man sier 3 ganger til seg selv før man legger seg om natta for å få sove. ferdig med det. eg kjenner jo ikke historien her, såklart :) men har sett mange på fb som skryter av at de har lurt e30r av folk i 90 åra for vrakpanten, som ikke kjenner markedet eller verdien i det de har. det er rett og slett bare lavmål.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...