Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Poppy skrev:

Lurer på hva han mener med godkjent med oppgradert karosseri?

Ser den har "feil" understellsnummer så noe må ha vært gjort.

Var noe sånt som at det var en E12 som har fått karosseribytte til E28 eller noe i den duren.

@Bimmerlorris har nok svaret på dette da han holdt på å kjøpe den av forrige eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Poppy skrev:

Lurer på hva han mener med godkjent med oppgradert karosseri?

Ser den har "feil" understellsnummer så noe må ha vært gjort.

Jeg fikk tak i han som eide bilen på nittitallet og han kunne fortelle at han ble påkjørt og bilen ble kondemnert. På den tiden så var det ikke de reglene som i dag. Derfor kunne han selge vraket og han som kjøpte vraket, fikk tak i en e28 og byttet over dette på vraket og VIPS så hadde han en E28 :wink: Reglene var som sagt ikke så strenge på den tiden, og han fikk den dermed godkjent som en 1976 modell E28 :-P Kanskje delebilen (E28`n) var utenlandsk og at det er derfor den har regnr som understellsnummer ? Jeg vet ikke...

Denne bilen har omtrent ikke blitt kjørt de siste 20 årene. Det kan du se på svv sine sider. Jeg hadde vært eier av denne bilen, hadde det ikke vært fordi det ble noe komunikasjonsproblemer. Jeg trodde fyren ga faen i å svare på tlf og dette varte så lenge at jeg til slutt sendte han en sms og fortalte at jeg brøt avtalen vi hadde. Så fikk jeg mld noen dager senere og det viste seg at telefonen hans hadde sluttet å virke og han husket ikke navnet mitt og fikk ikke tak i meg. Avtalen jeg hadde med han, var at jeg skulle få kjøpe den for 25K og da skulle han få den rustsveiset. Det var noe i kanalene og i gulvet. Det var et par ting til han skulle fikse, men nå kommer jeg ikke på hva det var.

Jeg kjenner litt på at det er irriterende at dette kjøpet ikke ble noe av. Og så finner jeg bilen til salgs for noen dager siden, til nesten dobbel pris :-( Ja ja, sånn er livet. Bilen hadde vært morsom å hatt og jeg hadde gledet meg til å få den skikkelig rengjort og fin. Den bar preg av å ha stått i mange år. Ja ja, det var litt historikk fra min side :-) Håper den får en entusiastisk ny eier som fikser den skikkelig og er medlem på bimmers eller facebook sin e28-side :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi en litt tvilsom en: 

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85915075

Bilen på bildene er uten tvil en som en kompis kjøpte i 2011. Samme selger den gangen her. Hvorfor han har benyttet bilder av samme bilen vet jeg ikke. Enten har han klonet den som kompisen min kjøpte, eller så er det ikke bilen på bildene som er til salgs. Er Jarle´s bil som er selger og han har vel såvidt jeg veit vært oppe i en tråd eller to på forumet her før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HalvorK skrev:

Her har vi en litt tvilsom en: 

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85915075

Bilen på bildene er uten tvil en som en kompis kjøpte i 2011. Samme selger den gangen her. Hvorfor han har benyttet bilder av samme bilen vet jeg ikke. Enten har han klonet den som kompisen min kjøpte, eller så er det ikke bilen på bildene som er til salgs. Er Jarle´s bil som er selger og han har vel såvidt jeg veit vært oppe i en tråd eller to på forumet her før. 

Jeg er helt enig i at denne er tvilsom. Kjente også igjen bildene fra da den lå ute i 2011.

Jeg har forøvrig laget en tråd om denne kronidioten tidligere. Mener det også er flere tråder om denne figuren.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...