Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Ganz gut skrev:

Ingen som er glad i cab, altså? Den ser jo rett spesiell ut med de felgene og den uvanlige farge. Kan ikke være mange slike i Norge.

Skal ikke se bortifra at det er den eneste i norge, men det har ingen betydning når det er en cab med firer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere enn fargen som er spesielt her, interiøret er også unikt for denne delen med cecotto/sport evo3 stoff. Tror dette er eneste cab modellen som er levert med det stoffet. Synest det er litt dumt at den blå sømmen er der, menmen. Skjønner at det er bilens farge som skal gå igjen, men sånt synest jeg blir for mye.

men tror det er samme dørtrekk som i Cecotto/evo3. Bare dem er verdt 4-5k her uansett. :) Dersom bilen er i grei stand karroserimessig er nok dette ett fint kjøp. Minuset er som nevnt motoren, men det er tusen ganger bedre og enklere å kjøpe en rustfri bil med liten motor, enn en opprusta bil med stor motor om man tenker arbeidstimer og sluttresultat. Facelift har også gode akselvekter, så m20b25 er nok null problem å godkjenne.

E30 cab har liksom ikke tatt helt av enda, men det kommer. Det mangler derimot en skikkelig kjent e30 cab i Norge, slik som "Wenås" bilen for å fyre igang stemninga og inspirere folk.

og e30 er aldri levert i coupé, 2 dørs sedan :)

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, hsd skrev:

E30 cab har liksom ikke tatt helt av enda, men det kommer. Det mangler derimot en skikkelig kjent e30 cab i Norge, slik som "Wenås" bilen for å fyre igang stemninga og inspirere folk.

Tenker du på E30en til Ståle som hadde S50? Kanskje han kommer til å bygge noe spennende BMW igjen når han går lei Porsche ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, hsd skrev:

Mere enn fargen som er spesielt her, interiøret er også unikt for denne delen med cecotto/sport evo3 stoff. Tror dette er eneste cab modellen som er levert med det stoffet. Synest det er litt dumt at den blå sømmen er der, menmen. Skjønner at det er bilens farge som skal gå igjen, men sånt synest jeg blir for mye.

men tror det er samme dørtrekk som i Cecotto/evo3. Bare dem er verdt 4-5k her uansett. :) Dersom bilen er i grei stand karroserimessig er nok dette ett fint kjøp. Minuset er som nevnt motoren, men det er tusen ganger bedre og enklere å kjøpe en rustfri bil med liten motor, enn en opprusta bil med stor motor om man tenker arbeidstimer og sluttresultat. Facelift har også gode akselvekter, så m20b25 er nok null problem å godkjenne.

E30 cab har liksom ikke tatt helt av enda, men det kommer. Det mangler derimot en skikkelig kjent e30 cab i Norge, slik som "Wenås" bilen for å fyre igang stemninga og inspirere folk.

og e30 er aldri levert i coupé, 2 dørs sedan :)

Flere gode poenger her. Jeg føler bare det er en litt snodig diskrepans mellom E30 3d og E30 cab. Motoren taler ikke til bilens fordel, men bortsett fra det virker dette som et spennende kjøp. Selger hevder det kun er produsert 200 stykker, men det klarer ikke jeg å få bekreftet via nettet. Forøvrig var det mulig å bestille E30 Cab Edition Sport både med Neonblau og Neongrün metallic. Tenk på grønn piping i en E30. Frekke saker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, 316 skrev:

Var en tilsvarende grønn til salgs for noen få år siden oppi Namsos, den lå også lenge til salgs. Hadde lett kjøpt denne om jeg var ute etter e30 nå. Nydelig! 

Sitter og tenker det samme selv, men er heller ikke på jakt etter en E30. Jeg forstår at konsensus her inne er at M40 ikke er noe å trakte etter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg er det egentlig ikke motor som er det viktigste i en E30 lenger, men karosseriets tilstand og histore. Tror mange tenker likt med meg, men sekser er jo så klart å foretrekke for mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 316 skrev:

Spør du meg er det egentlig ikke motor som er det viktigste i en E30 lenger, men karosseriets tilstand og histore. Tror mange tenker likt med meg, men sekser er jo så klart å foretrekke for mange. 

Det stemmer nok. Derfor jeg i utgangspunktet stusset på at denne tilsynelatende solide bilen ikke ble snappet opp av en entusiast. Med prisene på 3d E30 i været ville det være naturlig å anta at det smittet over på mindre attraktive biler. 

Samtidig er det jo ikke sikkert de litt dårligere E30-ene på finn faktisk omsettes for det de averteres for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, fxslin skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97536610&fks=97536610

Ikke dum den heller! Den forrige rimlige Z3 Coupe gikk jo fort. Hvorfor går denne?

Kjenner jeg får bare mer og mer lyst på en slik. Denne her hadde jo passet perfekt ved siden av Z4en :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...