Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Solberg93 skrev:

Hvorfor det? De ser jo ikke ut i måneskinn..

Ett av de flotteste design når det gjelder store sedaner ! Dette er en designperle fra Jaguar 😊 Men sånn er det jo i verden,noen hater og andre elsker 🙋‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/4/2020 at 8:51 PM, tennbrikket said:

Hvis noen går vinteren i møte med ønske om ett nytt prosjekt, så kan jeg nesten garantere at ikke veldig mange andre i norden/verden har noe sånt på lur

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=200667254

Leif-Harald skal ha skryt for å krydre finn med enorme mengder E-30-annonser. Jeg koste meg gløgg i hjel forrige uke når han annonserte x-antall prosjekter for salg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Vært på utkikk etter akkurat en slik en stund nå, men har valgt å gå for noe annet. Prisene er jo kunstig høye for disse, virker ikke som km. Stand har så mye å si heller 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

Vært på utkikk etter akkurat en slik en stund nå, men har valgt å gå for noe annet. Prisene er jo kunstig høye for disse, virker ikke som km. Stand har så mye å si heller 🤷

Nei syns prisene på disse er utrolig rare. Samme gjelder 530d 245hk.

Lå en M-Sport 530d lenge til 299k for en stund tilbake, mens andre skal ha langt opp mot 350k uten at den er noe nevneverdig bedre mtp utstyr eller kmstand. Har og sett folk kreve over 300k for en 525d 204hk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Solberg93 skrev:

Ser også bedre/mer aggressiv ut? 🙂

Begge er pene biler, men f80 ser helt klart bedre ut å kler det å være Mbil

 

f10 kler best å være enn m550d

 

Individual m5

men denne er jo egentlig helt rå, synd den har ensfarget interiør, men det kan jo alltids fiksest

men å kjøpe bil til over 500k du må gjøre noe med er kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart de 204hk bilene er så dyre. Hadde min F11 ute til 211k for 2mnd siden, ble solgt til høyere pris med felgene men uansett! Ser jeg skulle venta ! Var da lite respons, en seriøs fyr bare. 
C5400EF0-F32E-4EFE-B267-F988E3DC09C7.thumb.jpeg.703d9b6a36ca26ffbd9f1aacb310c84f.jpeg

sort skinn, panorama, M sport bil, hengerfeste ++ det man trengte. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...