Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, StigJ skrev:

Nydelig E85 med lav kilometer, småkjip girkasse og frisk pris.

Er den like «dårlig» som på E46 M3 så er den girkassa der intet annet en mye moro i mine øyne :) 

Skrevet
3 minutter siden, StigJ skrev:

@Snagg30 Denne har SMG og er tregere enn SMG II som er i e46 M3. Er vel heller ikke helt feilfri denne heller. 

Ja da skal jeg ikke uttale meg om noe :) Bare tenkte umiddelbart på SMG kassa i E46 M3 som har fått så mye negativ omtale, den er jo sann sett skikkelig «dårlig» men det gjør den så mye mer morsom en alle de mer «perfekte». 

Skrevet
3 timer siden, StigJ skrev:

@Snagg30 Denne har SMG og er tregere enn SMG II som er i e46 M3. Er vel heller ikke helt feilfri denne heller. 

Er vel dette SSG greiene disse (samt E6x og E46) har? SMG 1 var vel i E36 M3.

Skrevet

Mangler jo svært mye, men vil tro den finner sin kjøper. Greit objekt for banebil, nyere S-motor e.l. 

Kommer jo til å koste mye før den er ferdig, men ikke alle som kan bruke 800k+ i ett jafs på hobby.

Skrevet
53 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Vil du ha 190 hester og en ukultivert drivlinje eller vil du ha 544 hester og verdens mest silkemyke drivlinje...for samme pris :D Er litt som å spørre om du vil ha 5 kroner eller 1000 kr..

BMW 4-serie | FINN.no

Du tar vell 190 hester og en ukultivert drivlinje enn å kjøpe en el bil. Det tar jo så lang tid å "fylle" en el bil :) 

Skrevet
5 timer siden, ahj skrev:

Du tar vell 190 hester og en ukultivert drivlinje enn å kjøpe en el bil. Det tar jo så lang tid å "fylle" en el bil :) 

Jeg tar ikke noe fra BMW som har mindre enn seks sylindre! 420d eller i4 er som pest eller kolera for min del 😂 Men for folk flest regner jeg med det er annerledes og at valget i dette tilfellet er ganske enkelt 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...