Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 16.2.2026 den 19.36, *MrB* skrev:

Mulig det bare er meg, men den blåfargen der funker bare ikke for meg. Minner om det man fikk på kjipe Asiabiler på 90-tallet. Blass og livløs. Jeg vet at Porsche har ca samme fargen i sitt utvalg, men det hjelper ikke.

image.png.f0a74cca14673fdb2235a0e163b12a34.png

Er en veldig anderledes farge i virkeligheten, folk tror det er en babyblå. Gtr’en ved siden er babyblå

IMG_0927.png

Skrevet
1 hour ago, Espen.st said:

Er en veldig anderledes farge i virkeligheten, folk tror det er en babyblå. Gtr’en ved siden er babyblå

Har sett den live et par ganger også. Synes ikke den er noe bedre da. Fargen på din M3 derimot….

Skrevet

https://www.finn.no/mobility/item/447414509 Har vært litt i kontakt med selger om denne, import bil fra Canada i 2024. Har bedt om å få servicehistorikk på den, men ikke fått noe tilsendt enda, til tross for at jeg har spurt 3 ganger nå. En annen ting er at den står oppført som to eiers bil i annonsen, men etter et kjapt søk på vegvesenet sine sider viser det seg å være fra den ble importert. Hvordan er det med import fra Canada? Lar det seg gjøre å hente historikk?

Skrevet

CarVertical finner «data records", men hva dette betyr finner du ikke ut før du har betalt noen hundrelapper. Mat Armstrong har en rabattkode om du velger å sjekke

IMG_5657.png

Skrevet (endret)

Carfax fungerer vel også. Ganske dyrt da.

Vi burde absolutt hatt dette i Norge også.

De har det jo i Sverige. 

Endret av Lars89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...