Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Snagg30 skrev:

En familiebil jeg kunne tenkt meg med tiden. Er ikke så alt for mye som skal til før man har kjøreglede i bøtte og spann.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=253747309

Fin den, men at du sparer 300k og litt på å ta den fra Tyskland gjør sitt til at prisen ikke forsvares.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fupsaker skrev:

Fin den, men at du sparer 300k og litt på å ta den fra Tyskland gjør sitt til at prisen ikke forsvares.. ;) 

Om det stemmer hadde vi vell sett ekstremt med import biler til salg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snagg30 skrev:

Om det stemmer hadde vi vell sett ekstremt med import biler til salg? 

Vi har jo sett på det sammen før, da er det riktignok snakk om en '20-modell og ikke '21. Forskjellen er vel mildhybrid. Og færre begrensninger på utstyr, selv om du får alt ved å velge M-seter. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snagg30 skrev:

Om det stemmer hadde vi vell sett ekstremt med import biler til salg? 

Brukt importen er høy fortsatt, men ikke på fossile smør og brød biler sånn som på 90 tallet. El bil importen er høy og det importeres en del premiumbiler med stor motor, her er det mye å hente. Se på godt motoriserte G30/31 på Finn.no, ikke mange av disse som ikke er bruktimporterte. Og med høyt elbil salg på nytt så vil dette bare øke, det selges nesten ikke 5-serie med stor motor som ny i Norge lenger...hvorfor skal man betale en mill pluss for en G30 540i når man kan få en ny X5 45e eller ny Taycan for samme penger. Import av f eks en 320d er ikke lønnsomt lengere. Som @fupsaker er inne på så er det penger å spare på import av akkurat M340i, mye penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fupsaker skrev:

Vi har jo sett på det sammen før, da er det riktignok snakk om en '20-modell og ikke '21. Forskjellen er vel mildhybrid. Og færre begrensninger på utstyr, selv om du får alt ved å velge M-seter. :)  

Ja også er jo folk så sykt opptatt av Norsk garanti, og ja det er letter med bil med norsk garanti, jeg selv har aldri hadd problemer med import bil og eid en del av dem, ser at de er letter å selge når de nærmere seg fem år og kjøper ikke har nå garanti uavhening om bilen er import eller ikke. 

så hjelper det ikke med forhandler som omtrent ikke vill ta i bilen for de at du har en import bil og den er ikke kjøpt oss dem. 

Så det er mange kunder som frykter at de ikke får den hjelpe de trenger når de får feil på bilen sin. 

Skjønner også at forhandler har lyst til å hjelpe de som gjort hele handlen oss dem og kansje har kjøpte bil av dem i årevis fra før av.  

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snagg30 skrev:

Mangler masse utstyr. Men svar meg på snap du nå om hvor mye den jeg ønsker meg kommer til å koste :D 

Det gjorde jeg, og det regnestykket likte du ikke. 😛 Men du sparte 200k kontra den du linket til, da. Ish. :D Men nå tror jeg den bilen Bavaria selger heller ikke blir solgt til annonsert pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skoglund skrev:

Ja også er jo folk så sykt opptatt av Norsk garanti, og ja det er letter med bil med norsk garanti, jeg selv har aldri hadd problemer med import bil og eid en del av dem, ser at de er letter å selge når de nærmere seg fem og kunden ikke har nå garanti uavhening om bilen er import eller ikke. 

så hjelper det ikke med forhandler som omtrent ikke vill ta i bilen for de at du har en import bil og den er ikke kjøpt oss dem. 

Så det er mange kunder som frykter at de ikke får den hjelpe de trenger når de får feil på bilen sin. 

Skjønner også at forhandler har lyst til å hjelpe de som gjort hele handlen oss dem og kansje har kjøpte bil av dem i årevis fra før av.  

Du får vel også kjøpt norsk garanti for en relativt billig penge i følge @Fredrik 90, så akkurat den biten blir ikke så vrien lenger på nyere biler. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Du får vel også kjøpt norsk garanti for en relativt billig penge i følge @Fredrik 90, så akkurat den biten blir ikke så vrien lenger på nyere biler. :) 

Nice i så tilfelle, så langt det ikke består av sånne ordninger som norskbilgaranti osv. For det er på lik linje med super forsikring fra forsikring selskapene.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...