Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, papertiger skrev:

Enig. Mangler et par vesentlige ting for meg (den ble lagt ut før jeg kjøpte min i juli, da startet den på ca 460k…), men en svært ryddig og velholdt bil ser det ut som. 

Synd den mangler ACC. Men er det mye styr og mye 💰 for å få montert?
 

Denne er på vurderings lista mi :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Vingerei said:

Synd den mangler ACC. Men er det mye styr og mye 💰 for å få montert?
 

Denne er på vurderings lista mi :) 

Vil tro det koster mer enn det smaker. Den grå med beige skinn og 464 felger var den du skulle huket tak i 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, papertiger skrev:

Vil tro det koster mer enn det smaker. Den grå med beige skinn og 464 felger var den du skulle huket tak i 🙃

Og den hvite mangler el krok. Men den er drit fin i hvit :) el krok kan ettermonteres, det kostet rundt 15 lakser for noen år siden da men. 
 

Men ja, den grå i bergen er helt riktig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vingerei skrev:

Og den hvite mangler el krok. Men den er drit fin i hvit :) el krok kan ettermonteres, det kostet rundt 15 lakser for noen år siden da men. 
 

Men ja, den grå i bergen er helt riktig. :)

Liker denne også. Nappa skinn bla. Men i overkant prisa :

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=276070883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Vil tro det koster mer enn det smaker. Den grå med beige skinn og 464 felger var den du skulle huket tak i 🙃

Denne har vi snakket om før :) rart ingen har slått til her. Jeg ber jo om mye vask med det lyse skinnet, med barn som skal inn og ut😅https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=276491064

Endret av Vingerei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Vingerei said:

Men ser for meg at vedlikeholds kostnader på M550d kan bli dyrt. Tre turboer hvis jeg har forstått det riktig. 

Det stemmer, men prisene på BMW følger i stor grad motoriseringen, så en bil med "kjipere" motor bør som regel være betydelig bedre utstyrt eller i bedre stand for å forsvare en pris som ligger "utenfor" normalt prisområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, E.C. said:

Det stemmer, men prisene på BMW følger i stor grad motoriseringen, så en bil med "kjipere" motor bør som regel være betydelig bedre utstyrt eller i bedre stand for å forsvare en pris som ligger "utenfor" normalt prisområde.

Enig. Så derfor fremstår den 530d’en der ekstremt dyr i forhold til hva du får. Jeg ga 410 for min i sommer som var svært godt utstyrt. Jeg hadde aldri gitt det samme for en 530/535 som for en tilsvarende 550d, det er mer enn bare motoriseringen som er forskjell så det skal være en prisforskjell på disse. Men mange sammenligner prismessig 530d/535d mot 550d som gjerne har gått dobbelt så langt - da er det ikke rart at 550d’en er sammenlignbart priset som en lavere motorisert bil. 
 


Korrekt @Vingerei, Denne 530xd’en fremstår som et helt riktig priset objekt i mine øyne mtp utstyrsnivå, km-stand og motorisering opp mot 550d, og jeg hadde tatt lyst skinn anyday om jeg hadde fått valget mellom det og mørkt, og jeg har barn på 3 år: https://www.finn.no/276491064

 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/17/2022 at 8:56 PM, Snagg30 said:

Jeg så «gone in 60 seconds» flere ganger som barn, og da er det vanskelig å ikke synes denne er litt tøff! «Eleanor»

 

Jeg så den filmen på kino og digget den E39 540i manuell som dukket opp i noen scener...

 

EU7ziwBWAAAcRYm.jpg

maxresdefault.jpg

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...