Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Står vel kanskje i spørsmålstegn, uansett peneste er den langt ifra. Men som bruksbil, helt ypperlig! Orker ikkje kjøpe noke dieselbil igjen, så må ha en litt moro bruksbil til en grei penge. Syns denne var helt grei til det formålet, men så har eg egentlig null peiling på korleis disse er å drifte, greit holdbare? Går godt hvertfall

Anbefaler e36 m3! :) Selvom Evoen sikkert er minst like artig og kjøre. Men interiøret er jo forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originale m5 felger er vel kun levert i 18" Ser veldig ut som 17".. Men uansett har originale m5 felger mer kant.. Tror jeg da :P 

Det der er vertfall ikke standard 18" M5 felger som jeg har sett :)

+1 og om han sier det er oem så har denne også det; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53361605

Endret av awt
Bruk "Rediger", ikke lag nytt innlegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originale m5 felger er vel kun levert i 18" Ser veldig ut som 17".. Men uansett har originale m5 felger mer kant.. Tror jeg da :P 

Det der er vertfall ikke standard 18" M5 felger som jeg har sett :)

Jeg hadde fått det for meg at de kun var levert i 17", Så du har nok rett. Ser litt små ut til å være 18". Men ser at alle er like mtp. hvor eikene slutter av og mangel på kant. De er i alle fall ganske like som originale framfelger hvis man ser bort i fra diameteren da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen tilfeldigvis skulle ha en god million til over;

BMW i8 Navi pro, Harman kardon, Head up. 2015, 1 000 km, kr 1 399 000,-

Det aller meste av dette utstyret er vel standard(?), så det er vel et forsøk på å tjene seg noen kroner. :)

Jeg hadde mye heller kjøpt denne, den er litt raskere, har tre sylindre mer, går bedre på bane, har plass til familien og når folk spør deg hva du kjører så hører du "wow" i stede for "hæ" :P Og for de ekstra 150 000 kr spart reiser jeg til Tyskland å kjøper E34 M5 3,8, så har man to ikoniske M biler til prisen av en ikke M bil :D

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.749.893&sort=0&make=0.749&ref=fas&finnkode=51799825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...