Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Har sett den 520'n irl. og det er ikke tvil om at den er strøken, egentlig finere i virkeligheten spør du meg. Prisen er definitivt stiv, men skal nok se at den blir solgt. Mange snakker om at det bare er gjort "det og det" med bilen, men er et fåtall som faktisk utfører det, er ikke mange E39'er som er like i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller spart litt til og kjøpt 420d om det skal være diesel.

Nyere bil, lavere km. derimot er jo motoren mindre, men det skulle jeg nok klart og leve med.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=53984244&model=1.749.2000265&sort=2&make=0.749&ref=fas

Poenget mitt, syntes den rett og slett er for dyr, 375 000,- er vel prisen jeg personlig kunne tenkt meg og betale for den OM jeg hadde vært i markedet for bilen du linker til, men igjen, noe jeg ikke er, så derav enda lavere.

Endret av J.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller spart litt til og kjøpt 420d om det skal være diesel.

Nyere bil, lavere km. derimot er jo motoren mindre, men det skulle jeg nok klart og leve med.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=53984244&model=1.749.2000265&sort=2&make=0.749&ref=fas

Poenget mitt, syntes den rett og slett er for dyr, 375 000,- er vel prisen jeg personlig kunne tenkt meg og betale for den OM jeg hadde vært i markedet for bilen du linker til, men igjen, noe jeg ikke er, så derav enda lavere.

Så en 320x-drive 08modell, full m-pakke med 33kkm på telleren for 250k. 449k for 4 år gammel bil, blir litt sånn "overkill", men det er min egen mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 er så jævlig heftig i den fargen! Kan ikke forstå at ikke flere valgte imolarød når de bestilte de nye! Skulle gjerne hatt den der, hadde det ikke vært for den puslete motoren.

Imolarød kan ikke ha vært standardvalg på utstyrslisten... Mye snasent som finnes av lakk som må spesialbestilles, så 1) Det koster en god del mer 2) Spesialbestilling tar noen ekstra uker å gjennomføre (spesielt Individual farger) og 3) Ikke alle 50+ år gamle folk som faktisk har råd til nye 7-serier vil ha rød luksusbil.

Mao, ganske forståelig at det ikke finnes flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...