Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

nøkkelordet er jo full original m sport pakke. Det utgjør ganske stor prisforskjell, og det burde det gjøre også. En vanlig e39 525d (i tilsvarende stand) til den prisen? Helt uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref; Wicky.

 

Helt greit, men da forstår jeg at det er teknisk innsikt som hindrer deg i å forstå hvorfor.

E60 2004 520i/d med så og si null utstyr er en fryktelig bil både utseendemessig og teknisk, denne vil fort koste mer enn 89 000,-

 

Legger denne dø jeg nå.

Endret av J.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen.. Jeg liker den. Veldig godt.. Jeg surfer Finn daglig, men bilen din, J.K, er unik på den måten at jeg tryglet fruen om lov til å handle :)

 

 

For min del handler bilkjøp (når vi snakker over 5000kr) om å finne en bil jeg får følelsen av at har vært og er elsket. Denne har unngått de typiske ungdommelige oppgraderingene, den har riktige farger både inni og utenpå og den vil være tidløs. Lenge.

 

En kan selvfølgelig argumentere med at en nærmer seg E60/61 land, men da snakker vi pre-facelift i bunnsjiktet rent prismessig. En helt annen bil å drifte enn en velholdt faceliftet E39 i det som for meg virker å være et meget fint prisleie.

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har letet litt i denne tråden nå, men finner ikke svar.

Hva er greia med den E30 M3'n som Aas Bil selger?

Riktignok byttet motor/gir og ikke på norske skilter, men skulle da tru at den forsvant til den prisen?

149000 + mva og avgifter blir vel rundt 200k.

 

Er den ikke solgt pga at det er for mye stress å få skilter tro?

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54057544

Endret av jmosbakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har letet litt i denne tråden nå, men finner ikke svar.

Hva er greia med den E30 M3'n som Aas Bil selger?

Riktignok byttet motor/gir og ikke på norske skilter, men skulle da tru at den forsvant til den prisen?

149000 + mva og avgifter blir vel rundt 200k.

Er den ikke solgt pga at det er for mye stress å få skilter tro?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54057544

Går vel ikke og få godkjent med motor.. Pluss at det koster mye når bilen ikke har vert i Norge i 10 år
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Går vel ikke og få godkjent med motor.. Pluss at det koster mye når bilen ikke har vert i Norge i 10 år

er mange m3 med s50 i godkj i Norge.

grunnen til at folk stusser er mere i retning av at selger skriver: "For at bilen skal kunne registreres i Norge, Ta kontakt pr.tlf for mere info."

Er selv på jakt etter e30 m3, men sånt blir for useriøst. Vet også der er noe tull med dokumentasjonen på hele ombygget/bilen. Bilen lå jo tidligere ute for en vesentlig høyere sum, men så ble det vell krøll med regginga av selve bilen. Personelig kommer jeg aldri i livet til å kjøpe en ombygget bil som ikke er godkjent, nok styr å godkjenne ting når man selv vet hva som er gjort, og hvordan.

Endret av Håskjold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste taler har nok et poeng og for interessenter i denne prisklassen så er man gjerne ute etter at alt er i orden, ihvertfall papirene.

Uansett så klarer jeg fint å se for meg denne hel-hvit med 17 eller 18" krysseikere. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det kryr av e30 med s50 motor :) men er styr når det ikke søkt på forhånd, og når bilen er bygd om i utlandet (?) rekner jeg med. Pluss at siden bilen ikke har vert i Norge i 10 år blir det vel avgifter for 321 hk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med SVV om import og ombygging for bare et par dager siden og der fikk jeg klar beskjed om at bilen måtte førstegangsregistreres i original stand for så å godkjenne ombygging.

Vet ikke hvorfor de skal lage så mye mer styr av det når det er ombygd fra før, men men, det er tross alt SVV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...