TRF Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Nei det tror jeg egentlig ikke... da måtte selger iallefall forklart (ikke bortforklart) en hel del på telefon først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Gamlebilen til Kristian blir jo lagt ut hele tiden, jo.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61120941 Og alle bruker bare hans annonsetekst, samme pris som han la ut til, og tidenes mest useriøse bilder (screenshot av mobilskjerm i stående modus og lav kvalitet).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Gamlebilen til Kristian blir jo lagt ut hele tiden, jo.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61120941 Og alle bruker bare hans annonsetekst, samme pris som han la ut til, og tidenes mest useriøse bilder (screenshot av mobilskjerm i stående modus og lav kvalitet).. :lol: Folk må være dumme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Altfor dyr og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 (endret) Skjønner ikke helt hva man betaler for der? relativt høy km-stand, relativ slapp motor med automat, luft som ikke er godkjent er null verdt i mine øyne, her må man jo skru av å bytte til orginaldempere hvert 2. år, da har faktisk TUV godkjente coilovere MYE mere verdi. Hjula er jo 3 delte i høy kvalitet, disse er jo verdt litt. Og bilen virker strøken, som det var nemnt tidligere her ang. en 318i, det er fortsatt bare 318i, likeså med denne. Og norges peneste E39? tja smakssak, men ikke topp 3 i min bok engang. Endret Juli 15, 2015 av BMWE39turbo hermanoo90, Reef89, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Så denne i går, enig. Har sett en annen bil for et par dager siden, pen e39 facelift 520d med sportsskinn. Den lå til 24000,-. Nå har en bilforhandler (aplet på forumet) kjøpt den og lagt den ut for 43500,- og det tror jeg han greier å dar av helt fint Regner med det var denne?http://www.finn.no/61606616 Ny: http://www.finn.no/61683253 Kunne tenkt meg denne, men sånn går det når man er treg og bilen står 100mil unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Riktig. Bomma litt på prisen i farten, men nært nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Gamlebilen til Kristian blir jo lagt ut hele tiden, jo.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61120941 Og alle bruker bare hans annonsetekst, samme pris som han la ut til, og tidenes mest useriøse bilder (screenshot av mobilskjerm i stående modus og lav kvalitet).. Men den er jo "vakset" to ganger daglig? Det må jo telle for noe Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 140k er jo billig for den nå! og bare felger og luft er jo godt over halve prisen på bilen nytt hvertfall lå jo til 170k for drøye halvt år siden xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 visste ikke at 20hk forskjell er to forskjellige verdner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Men den blir nå riktignok solgt hver gang også da, så det er noen som er villig til å betale den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Hvorfor blir den solgt så ofte egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Men den blir nå riktignok solgt hver gang også da, så det er noen som er villig til å betale den prisen Det er sant, men et viktig spørsmål: Hvorfor selges den hele tiden? Er det noe om bilen som ikke har blitt fortalt? Virker som en bil for spess interesserte, så er ganske rart at nye kjøpere legger den ut for salg igjen og igjen etter kort tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Er den godkjent da? Kanskje de vil kvitte seg med den før kontroll? Skal ikke på EU før neste år, men likevel.. Nåværende eier har hatt den siden februar, glad i å skifte bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Er den godkjent da? Kanskje de vil kvitte seg med den før kontroll? Skal ikke på EU før neste år, men likevel.. Nåværende eier har hatt den siden februar, glad i å skifte bil. Den er nok ikke godkjent med luftunderstellet så hvidt jeg vet i hvert fall... Regner med at de veit det når de kjøper den da, og er bare å bytte dempere 1 gang hvert 2 år, hvis man virkelig går inn for det. Men ja, denne bilen skifter eiere for ofte for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå