Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ble varslet på finn-appen min istad.. BMW M3 CSL til salgs. Bilen som ligger på min topp 3 liste over de ultimate drømmebilene jeg vil eie i livet. Nå var den plutselig veldig uoppnålig hehe

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71171730

Er dette en høy pris syntes dere? Så en annonse for lignende bil med bare 10 000km mer på tellern til 699k kr. Husker ikke når annonsen var fra, men det er noen år tilbake. Helt klart en kongeinvestering om den går for så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var litt av en prisstigning. Det er ikke så mange år siden det lå flere ute til salgs (på likt), og prisene var nesten halvparten av dette.

Jeg trodde også det ble solgt tre nye i Norge (de var faktisk ikke noe særlig dyrere enn vanlig M3, grunnet vekten), men det kan kanskje noen andre svare på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To grå og en sort ble solgt nye i Norge ja.

Her er den ene da den var gått 871 km :)

Edit: Dette er bilen som er i annonsen over.

BMW M3csl 27.3.04 006.jpg 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de to CSLene på finn nå. Prisen er relativt høy, mener å ha sett en på blocket i Sverige for ca 6-700k for ikke så lenge siden. Blir dog fort oppunder millionen ved import da.

Prisene på M3 har generelt sunket fordi det er biler som faktisk brukes en god del og blir eldre og slitne, mens CSL er det både færre av samtidig som de passes bedre på, flere har disse bilene som samleobjektet som knapt kjøres. Så en video fra en meet-up for folk som har CSL og der var det en kar som kjøpte to stykk: en for å kjøre og en som står permanent parkert i kjelleren, for at verdien ikke skal falle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...