Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Enes Yakici skrev:

Ja, Det står 1 Stk i kjelleren til Drammen Politi Stasjon. De tar den ut om sommeren i blant. :D 

Det står en utenfor en eller annen politistasjon i Hamar-distriktet om jeg ikke husker feil. Det er en stund siden jeg har kjørt via Hamar til Bergen, men langs veien stod den hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

https://www.finn.no/97380896 

En 320 som faktisk ble til en godkjent 325 som ble til en 320 igjen. 

For å ikke nevne stylingen og prisen.

Eey! Denne husker jeg! Den er jo på forumet også. Vel sist jeg husker noe fra denne må vært i 2006/2007. En av få røde E36 med Lummastyling, husker UF-registreringen. I den tiden mener jeg bilen var ganske grei, ved tanke på teknisk stand osv.. Lumma har jeg derimot aldri likt, men den skilte seg ut og det var jo tiden da Rieger og Seidl var inn :) Epoken gikk over til litt rat, så ganske heavy rat før folk endelig skjønte at original med små touches var the "shit" :) Noe jeg har vært "for" hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Shattered skrev:

Det er noe rart med ekososrørene. På E32 skulle de være 750 skulle de være firkantet og store. Kan være det at det er en USA modell. Ser også ut som den har den smale grill-nyren. Dette var noe som vist nok kunne spesialbestilles. Hadde en maken bil i 12 år. Bra biler til sitt bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, t06afre skrev:

Det er noe rart med ekososrørene. På E32 skulle de være 750 skulle de være firkantet og store. Kan være det at det er en USA modell. Ser også ut som den har den smale grill-nyren. Dette var noe som vist nok kunne spesialbestilles. Hadde en maken bil i 12 år. Bra biler til sitt bruk

Hva mener du? Den i annonsen har breifront.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km.stand på den ser ut som en berg og dalbane.
2016 - 152533
2014 - 236894
2012- 121356
2010 - 106799
2009 - 267700

Til tross for oppgitt effekt på 570hk er den registrert som 520i med 400hk, så med så """"tøff"""" selger er det bare å finne seg noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...