Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Kult det å være konge i gata med grønn 7-serie og «King» skilter med fullfinansiert bil som man ikke kan betale for. Undrer også på at salgspantet står på en 22 åring, mens eier er en 17 åring..!! Her er det noen som har sett for mye på Bollywood filmer eller som har ekstremt liten p...!! 👍

Nå vet jeg ikke om eieren av denne bilen er pakistaner, men generelt sett har spesielt pakistanere i Oslo alltid dratt den lengre enn folk flest når det kommer til bil. Det handler rett og slett om kulturforskjeller der unge pakistanske menn heller bor nøkternt/med familie og prioriterer usedvanlig fete biler i ung alder. Ser det ukentlig rundt i byen. Personlig synes jeg det frisker opp bybildet, og setter pris på at noen råner rundt og lager liv istedenfor at alle skal loffe rundt i en dritkjip Nissan Leaf. i Oslo er det disse som er rånerne, på bygda er det bønder i 240 ;-)

Men ser hva du mener. Er jo en fordel å ha nok betalingsevne til å betale billånet. Ulempen med slike oppjazzede inkasso-biler er vel at vedlikehold og service er så som så fordi avdragene svir såpass i lommeboka hver mnd.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.6.2018 at 19.04, magneten skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=121954498

Grisebillig E46 M3 til folket!

Dette virker i tillegg som et skikkelig bra kjøp!

Jeg sendte melding til han og sa han måtte sette opp prisen til 350.000,- øyeblikkelig :D

Han trengte visst penger til andre prosjekt, så her må dere slå til!

@danskiii??

 

Denne kjøpte jeg :)

 

Ny1.jpg

Ny2.jpg

Ny3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, magneten skrev:

Gratulerer med et rått kjøp, @mr.Wreckless! :D

Må lage deg en tråd på den ;)

Haha ja, kommer sikkert, har MANGE planer, men så var det det med tid og ikke minst penger. Har akkurat avsluttet et 4 år langt prosjekt med "storebror" (siden den kom først) A5 som er ganske oppgradert og ville ha et nytt prosjekt.

Tenkte og dette var et godt kjøp siden SMG pumpe var byttet nylig, traversfestet var forsterket samt VANOS oppgradert med Beisan. Men merket på turen hjem at bilen ikke ble varm nok, samt at den hørtes ut som propellen på panseret, så pr. nå står bilen uten termostat og trenger ny viskosekobling på rad-vifta og jeg har blodige knoker etter å ha sloss litt med S54 i garasjen.. Måtte litt sinne og destruksjon til på det lille rør-helvete som absolutt ville sitte fast i termostathuset og ikke i blokka.

Visst åpnet ikke jævelen seg når jeg la den i varmt vann, enten så var den kilt åpen også har jeg slått den løs i demonteringsfasen eller så er det feil på noe annet..

Termorør.jpg

Termostat1.jpg

Termostat2.jpg

Termostat3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en som har stått på lager lenge før den ble solgt og registrert første gang. Min Z4 ble produsert 12. juli 2006 men vegvesenet sier det er en 2007 modell pga den ble første gang registrert mars 2007... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18.7.2018 at 1.48, Werther skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97618383

2010 316d til bare 59000kr som trenger litt fiks.

83_938821240.jpg

Den der var innom verkstedet vårt forrige uke. Var ikke bare EGR som var gåen der nei.

Komplett EGR ventil må byttes,turbo sang på sitt siste vers,toppdeksel pakning lekker,feil på glødeplugg 4,Partikkelfilter må byttes,manglende service,defekt baklampe passasjer side bak,Intercooler full av olje,slitte bak dekk,dårlige omlakkerte side skjermer bak,litt ulyd i hjullager høyre forran,svak ulyd i diff og noe småtteri her å der på bilen.

Eier av bilen betalte for diagnose av alle feil og ville vi skulle kjøre den gjennom PKK uten å bry oss om feil. Det gjorde vi selvfølgelig ikke.

Så vedkommende som kjøpte bilen der må regne med fremtidige utgifter. Og 6000 kr er bare bullshit. Han fikk beskjed om nærmere 25.000-, vil det koste for å få bilen i bra teknisk stand.

Kan da faen ikke være så vanskelig å være helt ærlig når man selger en bil på finn.

 

Endret av bmw cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...