Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Daniel80 skrev:

Det sier seg vel litt selv siden bilen aldri har vært registrert i norge, og tilfeldigvis koster like mye mindre enn tilsvarende biler som engangsavgiften er på.. Samt "fritatt for omregistreringsavgift", men har aldri vært registrert.. Utydelig annonse, men er noe for godt til å være sant så er det som oftest akkurat det. Det kommer nok engangsavgift på toppen her om du ønsker skilter i norge.

Slik jeg leser annonsen er det det bilen koster ferdig registrert. jeg tolker den ikke som at den aldri har vært regget Norge tidligere. Omregistreringsavgiften inkludert hadde jeg tenkt også.  
Burde jo skrevet at engangsavgifter tilkommer. Er det virkelig det så er hele annonsen misvisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2019 den 19.55, danskiii skrev:

Disse var jo smekre! Synd de mangler navi :(

For min del er bortfall av navi positivt, dæsjen blir langt mer smekker og lav, minner meg om E30. Som oftest er LCI og I6 kunstig høyt priset. Men så er også E9* «ødelagt» av små motorer med trøbbel i tårnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daniel80 skrev:

Det sier seg vel litt selv siden bilen aldri har vært registrert i norge, og tilfeldigvis koster like mye mindre enn tilsvarende biler som engangsavgiften er på.. Samt "fritatt for omregistreringsavgift", men har aldri vært registrert.. Utydelig annonse, men er noe for godt til å være sant så er det som oftest akkurat det. Det kommer nok engangsavgift på toppen her om du ønsker skilter i norge.

Basert på tidligere biler han har solgt, så er den oppgitte prisen i annonsen inkludert avgifter osv. Ferdig på skilt.

Kjenner flere som har handlet ny-importerte biler fra Wangen som ikke var registrerte i Norge før, alle disse bilene sto oppgitt i Finn annonsene slik som denne. 

Hvis noen er seriøst interesserte i bilen, er det jo bare å sende en melding og spørre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Slik jeg leser annonsen er det det bilen koster ferdig registrert. jeg tolker den ikke som at den aldri har vært regget Norge tidligere. Omregistreringsavgiften inkludert hadde jeg tenkt også.  
Burde jo skrevet at engangsavgifter tilkommer. Er det virkelig det så er hele annonsen misvisende.

Enig i at annonsen er misvisende, men ett søk på VIN (hos vegvesen.no)som står i annonsen viser f.eks at den aldri har vært registrert i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

Basert på tidligere biler han har solgt, så er den oppgitte prisen i annonsen inkludert avgifter osv. Ferdig på skilt.

Kjenner flere som har handlet ny-importerte biler fra Wangen som ikke var registrerte i Norge før, alle disse bilene sto oppgitt i Finn annonsene slik som denne. 

Hvis noen er seriøst interesserte i bilen, er det jo bare å sende en melding og spørre 😊

Det er jo isåfall supert for kjøper, men det burde kommet tydeligere fram i annonsen uansett om det er inkl eller ikke. Litt rart at han gidder å selge den 40-50.000,- billigere enn tilsvarende biler også, når han antagelig kunne fått mye mere🤔 Jeg har nulll interresse i bilen, men lurer jo veldig på hva som er riktig i denne saken, så om noen finner det ut må det skives her! 😅


*Redigerer denne litt etter å ha sjekket markedet nærmere. Virker som om 335i har stupt endel i pris siste halvåret, så de prisene jeg trodde de lå på ikke lenger gjenspeiler seg i markedet. Prisen kan godt være inkl engangsavgift , men det er isåfall en god pris for kjøper. Men ikke så god at det er usannsynlig , selv om jeg trodde det først. 🤷‍♂️ 

Endret av Daniel80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...