Robin L Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 snasent. kan bli en tråd til inspirasjon dette. meget spent på hvordan du får til rynkenei skinnet også jeg. har sett de bruker hårføner på youtube. testet dette på sitteputen på 740n uten store hellet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Kan jo oppdatere med litt bilder her også! StigJ, hsd, andreaskarm og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Ser veldig bra ut! Fint å se at du har dørtrekk i heltrukket skinn også, da dette hever interiørkvaliteten betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Sweet MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Lekkert! Gøy med helskinn ja MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Ser veldig bra ut! Fint å se at du har dørtrekk i heltrukket skinn også, da dette hever interiørkvaliteten betraktelig. Takk, begynner å komme seg. Har skinntrukket dashboard også. Ser litt mer ekslusivt ut enn det originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Jålete, Magnus.. Jålete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Spent på ferdig resultat! Ser veldig lovende ut så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Dette ser lovende ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Se der ja,nå er du jaggu i gang. Kunne du hjelpa meg litt Magnus med å komme igang? Jeg lurer på hvor du bestilte ifra og hva heter fargen du har der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Se der ja,nå er du jaggu i gang. Kunne du hjelpa meg litt Magnus med å komme igang? Jeg lurer på hvor du bestilte ifra og hva heter fargen du har der? Tar meg friheiten til å svara sia det står to sider lenger framme: Furniture Clinic i England og fargen BMW Caramel matt finish Saltkjelen og 320Schanke reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Tar meg friheiten til å svara sia det står to sider lenger framme: Furniture Clinic i England og fargen BMW Caramel matt finish Ser ut som RF91 kom meg i forkjøpet 320Schanke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Ser virkelig lekkert ut dette her Magnus. Får fremdeles lyst på smørbukk når jeg ser den fargen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Våtsliper du på forhånd også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2015 Våtsliper du på forhånd også? Først så bruker jeg leather cleaner, swissvax børste og tørker av med klut. Så bruker jeg mer leather cleaner og våtsliper med 800 papir. Så bruker jeg mer leather cleaner og tørker over. Så går jeg over med alchol cleaner for å vekk all fett og urenheter. Så går jeg over på med leather binder på områder der jeg skal fyllee sprekker med leather filler. Fyller det jeg ønsker, bruker 800 papir og pusser fint over, mer leather binder og så sliper lett over igjen med 800 papir. Kommer med en bedre write up senere med bilder osv Frode D, 320Schanke og marhag11 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå