Gå til innhold

Inspirasjonstråden


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
På 8.1.2024 den 16.47, Orjan skrev:

Liker de gule DRL lysa så mye, har et sett med moduler fra Bayoptics liggende som jeg tenker å installere i lyktene mine. Synes bare det er såååååå teit at det "ikke er lovlig". M3 CS, M4 CSL og M5 CS har jo gule parklys lovlig, så skifter de til hvit i DRL mode i Europa (og helt motsatt i USA). Svaret jeg fikk fra vegvesenet om hvorfor disse bilene hadde lov til å ha gule parklys var bare "de er typegodkjent med det". Selv om det står både i kjøretøyforskriften og i UNECE regulation 48 at de skal være hvite.. BMW må vel ha søkt om tillatelse eller noe sånn. Synes også det er super rart at det er lov med gule nærlys i Norge, men ikke gule parklys eller DRL? Lissom hvorfor? Så mange rare lover.

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#SorryNotSorry gule DRL moduler på spesielt en helt svart F90/G30/G31 ser helt sinnsykt sinister og tøft ut.

79e1c8f6d3a449627a121032caeadbf8_upscayl_4x_realesrgan-x4plus.png

 

Liten photoshop job jeg gjorde for å se hvordan de andre LED lyktene til LCI G30 ville sett ut med gule DRL moduler. Jeg foretrekker disse LCI lyktene tbh.

image.thumb.png.faf1242f80c66a771ab78975d7f3b9a0.png

Endret av MagnusAG99
La til et bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bare sånn hvis du føler prosjektet ditt er vanskelig lol. Han her setter en rotary fra en RX7 i en BMW i8. Blir spennende å se flere av disse i8 engine swap prosjektene i fremtiden, siden i8 egt er en ganske treg bil for utseende, langt ifra noe superbil. Tenk den her med F90 M5 sin V8, eller E60 M5 sin V10. 

 

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...