papertiger Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Passet som hånd i hanske! ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Tøft! Hekken fikk den nødvendige "tyngden" og bilen fikk et mer eksklusivt preg ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Veldig pen bil og fine oppgraderinger ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2017 Takker alle sammen Driver å leter etter nye eksosstusser som kansje kan passe litt bedre. De som står på nå er skråskjært i en vinkel som ikke stemmer helt med diffuseren. Originalt på XD3 ser de sånn ut: ogee1 og Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Det ble virkelig griselekkert, føyer meg inn i rekken av andre kommentarer her! ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Det der så veldig bra ut! 😁 ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Ble veldig bøllete bak nå! Passet perfekt ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Blitt skikkelig tøff denne X3en din nå. Grei forskjell fra helt original (og litt kjedelig) på side 1 ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Tøff hekk! Klarer ikke se noe feil med enderøra jeg, men det har kanskje med vinkelen på bildet å gjøre? Blir det Alpina felger nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2017 Ja, stussene var litt for skrå sideveis. Ble litt rart å se på fra enkelte vinkler. Var noe som ikke harmonerte helt. Hva med disse stussene da? Kansje ikke så lett å se forskjellen.. Også noen jeg hadde liggende fra sist jeg holdt på. Mest sannsynlig blir det ikke Alpina felger. Jeg synes ikke de som hører til XD3, eller kall det nytypen alpinafelger er så pene. Liker bedre de typene som jeg hadde på e38'n. Softline var det vel de het. Hadde ikke turt å hatt dyre Alpina felger på denne heller, siden det er en bruksbil. Dessuten er det også et stress å rengjøre de Er egentlig fornøyd med de felgene jeg har nå, selv om det er billigfelger. Har tenkt litt på originale style 310m, men igjen samme problemstillingene som med alpinafelger. ogee1, Walkabout og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Så fint ut det også. 😄 Ikke så lett å se forskjell på bildene. Jeg digger de nye Alpinafelgene på X3. Godt at ikke alle har samme smak på alt. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Dette så jo fantastisk ut Kledde også felgene veldig godt. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Så bra ut de der! Hva med Hamann felger? 😃 ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2017 Disse du tenker på?: Ikke så ulike disse Alpinafelgene: fupsaker, ogee1 og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 Lekre de enderørene der Går en X3 i Grimstad-området også med fire potter, dette løfter hekken veldig. X3 er utrolig tøff bakfra. Den i Grimstad tror jeg har lagt på litt soting akkurat på det hvite feltet på baklyktene, det ser ganske stilig ut - kanskje noe for deg å prøve? Hadde jo gjort seg med sorte N-merker også på denne! ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå