StigJ Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Synes den burde få lov til å være helkrommet slik en mer-enn-320i skal være Gorg og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 Flott med litt engasjement her Beholder nyrene slik de er en stund til, skal ordne blant annet spacere og har en del oppussingsprosjekter som dukker opp snart på huset. Tenker å få lagt asfalt på parkeringsplassen, blir digg å vaske bil da! 2 timer siden, StigJ skrev: Synes den burde få lov til å være helkrommet slik en mer-enn-320i skal være Vil nå påstå at den er en mer-enn-325i, ihvertfall så går den slik Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Mente bare at siden de som har større maskin enn 320i kommer med helkrommet grill originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 55 minutter siden, StigJ skrev: Mente bare at siden de som har større maskin enn 320i kommer med helkrommet grill originalt Det visste jeg ikke Gjelder det også på dieselsiden? Prøvde å finne nyrer med krom ramme og sort inni slik som FrodeD har på sin e92, men finner bare blank sort, matt sort og krom. Blir nok ikke helt klok på hva jeg skal gå for enda av nyrer så det får vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 1 time siden, Gorg skrev: Det visste jeg ikke Gjelder det også på dieselsiden? Prøvde å finne nyrer med krom ramme og sort inni slik som FrodeD har på sin e92, men finner bare blank sort, matt sort og krom. Blir nok ikke helt klok på hva jeg skal gå for enda av nyrer så det får vente litt Gjelder også på dieselbiler E60/61 har også dette - alt over 520. Trooor det gjelder alle med R6 maskin. Vi har også det på vår, men den er nok bestilt ekstra med de kromma nyrene. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Finnes tre typer griller til E9x Kromring med sorte riller på de opptil 320i/320d Kromring med kromriller på de over Performancegrill, helsort høyglans. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Min er en blanding, så det er ikke rart du ikke finner den. Kromring rundt fra kromgrill og blank sorte riller fra Performancegrill. Forøvrig syns jeg Performancegrill er fint på Stratusgrå. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Om ikke lenge blir bakdelen noe mer bøs! Så blir endestussene byttet, og bmwlogoen også. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Hva du skal gjøre for å få den mer bøsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 12 minutter siden, papertiger skrev: Hva du skal gjøre for å få den mer bøsen? Vel bredere dekk med sommerskoen på og spacere papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Nyrer er et tilbakevendende problemstilling, såfremt det kan kalles det. personlig syns jeg alt sort, konsekvent er vanskeligere å se, dermed tenker jeg at å "gjemme" det fremste BMW design elementet, blir skrekkelig feil, det inkluderer også felger. tvertimot skal nyrene "lyse" opp og det er vel litt i de baner BMW selv tenker, siden de nettopp highlighter nyrene på I6 motoriserte modeller ved å kromme disse. Derav blir mit forslag, få deg krommende nyrer. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Da fikk jeg satt på de nye eksoshalene! Ble myyye bedre! Også har jeg fått vasket sommerfelgene, som skal vokses til uka ahj, Tollefsen, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Nice! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 Da har jeg bestilt spacere fra H&R Satser på at det blir omlegging til sommerhjul neste helg, så får jeg renset og vokset felgene før da. Noen som har tips om alternativ til kobberpasta for å smøre bolter? Har brukt "gris" eller noe smørefett før, men det var brukt masse kobberpasta på bolter og felger på denne bilen. Det er noe griseri, og kom på felgbørstene i går, så jeg må nok mest sannsynlig kjøpe nye. Fikk mye vekk med "verktøy på boks" og tålmodighet. Vil helst få alt vekk som er på nav også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Jeg har ikke noe på boltene. Trekker til med momentnøkkel og de er lette å løsne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå