StigJ Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Jeg har debadget både Z4en og MINIen min av to grunner. Estetisk og praktisk. Vel, på MINIen har jeg beholdt Paceman-navnet bare på bakluka siden det er midtstilt og det passer der. Coopermerket som stod på samme side som eksosen gjorde at det ble for mye av det gode. På Z4en forsvant både Z4-logoen bak og 3.0si-merkene på hver sideskjerm ved blinklysene. Ser så mye penere ut uten. Jeg var litt i tvil om jeg ville ta bort de på sidene, men har ikke angret. Less is more! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Lurer på om grunnen til at det er færre som tar vekk betegnelsen på bakluka på X-bilene rett og slett er at den ikke røper om du har stor eller liten motor, i motsetning til f.eks. 5-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Jeg har debadget både Z4en og MINIen min av to grunner. Estetisk og praktisk. Vel, på MINIen har jeg beholdt Paceman-navnet bare på bakluka siden det er midtstilt og det passer der. Coopermerket som stod på samme side som eksosen gjorde at det ble for mye av det gode. På Z4en forsvant både Z4-logoen bak og 3.0si-merkene på hver sideskjerm ved blinklysene. Ser så mye penere ut uten. Jeg var litt i tvil om jeg ville ta bort de på sidene, men har ikke angret. Less is more! Hvordan har du fjernet dine merker StigJ? Varme? Fiskesnøre? Måtte det poleres etterpå eller klarte du det uten riper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Noen pillet jeg bare av med fingrene. Andre brukte jeg en slik til å lirke under. http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=68_71&products_id=286 Det er jo bare litt tykk dobbelsidig tape bakpå de. Begge gangene gjorde jeg det i sammenheng med polering. Ja plastikkskrapen laget noen små merker. Men jeg var sikkert litt for hardhendt. Polerte bort stripene etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Jeg brukte hårføner til å myke opp limet, så gikk jeg løs med tanntråd. Kom ikke merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Har hatt modellbetegnelse på en av mine Bmw'er.. Det var M3n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Takk for tips! Får se om jeg får et ubevoktet øyeblikk til helga. (Kona er litt sjeptisk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Det er irriterende med biler uten modellmerke, da må jeg jo gå til vegvesen.no for å finne det ut! Men én ting vet jeg uten merket, det er at den gromeste motoren ikke sitter i denne bilen. For vi vet jo det alle sammen at de aller, aller fleste som fjerner merket gjør det fordi de ikke har noe å vise frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 hadde ikke merke på 520'n eller 535'n, men merket på M5'n har fått stå i ro, har vel gjerne litt med det som blir sagt ovenfor her hehe.. også det at det er orginalt, er visse ting man bare ikke rører på en M5, og kjennemerket dens, ja det får stå i ro på min vertfall. Sjølv om eg har vore inne på tanken å fjerne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Tror jeg hadde fjernet M5 merket også jeg.. Og bare latt små nærmest usynlige merker bli igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Ja nei. Eg liker ikkje å ha det bak på når du har liten motor. En 318 er jo å skli godt inni mengden. Møtte en imponert 316 som var ombygd til M3. Uten noe m-styling og skjulte stusser. Søkte opp regm nummer. 384 hk Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 518i merke på M5, det er sleeperen sin det! men ingen som tør gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Jeg har fjernet det på mine og forsåvidt fatterns Jeg kjøper ikke bil for at andre skal bli imponert, så for meg er det estetiske viktigst. Så, ok, min er bare en 520d, altså minste alternativet men i Norge har den alikevel en pris tett oppmot 900 lapper. Fatterns der i mot har Volvo xc60 D5, som er største diesel alternativet, men det ble fjernet der også, fordi jeg synes det ser bedre ut uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Jeg har fjernet det på mine og forsåvidt fatterns Jeg kjøper ikke bil for at andre skal bli imponert, så for meg er det estetiske viktigst. Så, ok, min er bare en 520d, altså minste alternativet men i Norge har den alikevel en pris tett oppmot 900 lapper. Fatterns der i mot har Volvo xc60 D5, som er største diesel alternativet, men det ble fjernet der også, fordi jeg synes det ser bedre ut uten. Nå blir dette litt off topic. 900k for en 520d? Det er MYE penger, du kan vell telle på en hånd utstyret du ikke har? Men helt enig angående merkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstand Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Jeg har fjernet det på mine og forsåvidt fatterns Jeg kjøper ikke bil for at andre skal bli imponert, så for meg er det estetiske viktigst. Så, ok, min er bare en 520d, altså minste alternativet men i Norge har den alikevel en pris tett oppmot 900 lapper. Fatterns der i mot har Volvo xc60 D5, som er største diesel alternativet, men det ble fjernet der også, fordi jeg synes det ser bedre ut uten. Viktig å kjøpe ting generelt for sin egen del, for ellers vil ingenting noen gang være bra nok Vi gutter er jo slik, at vi gjerne har guttedrømmer, men dessverre er guttedrømmer kostbare! Ref. biler og klokker :) Skulle man kjøpt en bil for at "andre" skulle blitt imponert (les. med "andre" så mener jeg vanlige mannen i gata som ikke har peiling på BMW), så ville man nok gått for en X5, da denne nok sannsynlig er mer high-end hos Ola Nordmann. En 5-serie skiller seg ikke ut for Ola uansett om det står 520 eller 550. Men naboen derimot ønsker jeg fortsatt å gi fingeren! :) På en Volvo så er det vel ett fett...traktor er traktor! Skal sies at MIN FAR også sikler på XC60 om dagen, og han har fått nøyaktig samme beskjed av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå