Thundercoil Skrevet Februar 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2020 Ja, de kom helt uten forvarsel. Visste ikke at de var sendt en gang. Haha. Men det var jo en fin overraskelse det. Så slapp jeg å purre. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2020 (endret) Har fått gjort litt siste dagene. Klør i fingrene etter å få den på veien igjen. 😊 Må bare spare opp til nye bakdekk i april, så er det tut og kjør. Oljeservice må også tas. Fikk bare kjørt 4K km siden forrige skift, men er jo uansett et heelt år siden. 😅 Hentet i dag framfelgene hos dekksjappen. De flyttet over fremdekkene fra m-pars. De nyrestaurerte Style 65ene fikk straks et lag med Swissvax Autobahn: Buffet av et par timer senere: Selvfølgelig fikk baksidene og de nye loddene også voks: Ellers har jeg lenge irritert meg over dette: Og dette: Og dette: Så jeg dro setet ut av bilen og leverte det til Kalesjemannen på Sotra, utenfor Bergen, for nye sting og litt skinn. 😁 Da ble det plutselig seende slik ut: Nå må jeg bare få bort gammelt fett og smøre dem opp igjen, så blir de "matt" og fine igjen. 😊 Endret Mars 30, 2020 av Thundercoil Daniel., BjornarHS, And-reas og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 Ble utrolig bra de felgene Løfter nok interiøret mye med sånne småfiks i skinnet også, blir et helt annet inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 1, 2020 Forfatter Share Skrevet April 1, 2020 På 30.3.2020 den 19.15, Gabz skrev: Ble utrolig bra de felgene Løfter nok interiøret mye med sånne småfiks i skinnet også, blir et helt annet inntrykk. Takker! 😊 Ble fornøyd med felgene, ja! Skikkelig flott farge som bytter mellom lys sølv og mørk grå metallic. Vanskelig å få frem på bilder. Skyggepartiene blir nesten litt kameleonaktig. I dag dukket det opp en pakke fra GS, med senterkopper og M-klistremerker, originale så klart. 😊 Må jo ha helt nye når felgene er helt strøken. 😅 Monterte dem straks. Bakfelgene står og godgjør seg i voks nå, så venter litt med å montere på dem. BjornarHS og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 Synes du gjør en bra jobb med bilen din Ser ut som jeg ikke har posta her på veldig lenge, om i det hele tatt, men følger da med Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 1, 2020 Forfatter Share Skrevet April 1, 2020 @Shattered Joda, du har postet et par ganger før. Takker! 😊 Snart hatt den i 5 år nå, og har fått gjort uendelig mye på den tiden, men fortsatt en del som gjenstår. Jeg jobber nå på ila året og håper den er i mål snart. 😊 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 Blir bra dette Fargen på felgene var perfekt 👌 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 4, 2020 Forfatter Share Skrevet April 4, 2020 (endret) Da setter vi denne bort for året, etter 3 mnd sammen. Er svigers sin bil nr. 3 (utenom firmabil). Akkurat nå blir den brukt som felgskap. 😎 Subaruen durer og går enda, men har vært på klippelisten siden september, så bruker den minst mulig. Kommer en fyr og kjøper den om en ukes tid. Da blir den høgget og kastet. M5 fikk første oppstart og tur i dag. 😁 Startet tvert, fin på tomgang og var helt nydelig å kjøre. Var veldig deilig. Skitten og litt Frankenstein med to forskjellige felger. 😅 Men det får duge til 22.04, når jeg har time til å få nye dekk på Style 65 bakfelgene. Begynte straks med en shining innvendig og støvsuget grundig. Var litt støvete inni der. Sånn ble felgene på bil. Nøyaktig samme innpress og bredde som Style 37, så jeg lot spacerne være montert. Gir den en god vask i morgen eller mandag, så blir den offisielt tatt i bruk. 😁🍻 Edit: Fikk vasket utsiden tirsdag. Endret April 7, 2020 av Thundercoil Daniel., And-reas, Dusy og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 4, 2020 Share Skrevet April 4, 2020 Originale m5 felg til E39 som er rene evnt pusset opp er en glede å se . De ble jo særs pene. Misunner deg M bil ,det må jeg si. Godt å se Cen blir brukt til noe fornuftig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 4, 2020 Share Skrevet April 4, 2020 Grom vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 4, 2020 Forfatter Share Skrevet April 4, 2020 1 time siden, sveigis skrev: Originale m5 felg til E39 som er rene evnt pusset opp er en glede å se . De ble jo særs pene. Misunner deg M bil ,det må jeg si. Godt å se Cen blir brukt til noe fornuftig 😀 Ja, Østfold Felgteknikk har vært dyktige. 😊 Gjorde seg med litt voks og nye logoer også. Å? Tror ikke du blir misunnelig på utgiftene. Hehehe. Det blir man bare svett av. Hvert fall glad jeg ikke har lån på den i tillegg. 😁 MBen er i sitt element nå. 😅 God komfort og veldig stille i 100 på motorveien, men ellers liker jeg den virkelig ikke. Null kjøreglede, steintung på rattet og like understyrt som en full mann på skøyter. 200cdi med automat er heller ikke spennende, hverken mtp effekt eller lyd. Men svigerfar har nå den som kosebil, av en eller annen grunn. Hadde skjønt det om den bare var en "workhorse". 6 minutter siden, Dusy skrev: Grom vogn! Takk for det! 😊 Begynner å komme seg, men mye gjenstår. Som vanlig.. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 4, 2020 Share Skrevet April 4, 2020 3 timer siden, sveigis skrev: Originale m5 felg til E39 som er rene evnt pusset opp er en glede å se . De ble jo særs pene. Misunner deg M bil ,det må jeg si. Godt å se Cen blir brukt til noe fornuftig 😀 Style 65 sitter perfekt på e34 også solide felger som ofte er runde og fine, så kunne du satt m-systemhjula på e28😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 Dette blir bra Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 12 timer siden, Ingvaldsen skrev: Style 65 sitter perfekt på e34 også solide felger som ofte er runde og fine, så kunne du satt m-systemhjula på e28😎 Ja de gjør det altså ,har sett det😀 Men nå må jeg ha ting som det er i lang tid fremover tenker jeg .😀 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 (endret) Det gikk bare 2 dager fra jeg tok den ut fra lagring til viskermekanismen bestemte deg for å ryke, 20 min hjemmefra, i drittvær. 😅 Selvfølgelig også på onsdag kveld, når alt stengte for påsken. Men men. Har plukket ut hele mekanismen og bestilt en ny, pluss en ny viskerarm og justeringsplate hos GS. Fint at de kjører 15 % rabatt for tiden. Det ble en del hundrelapper mindre, for å si det sånn. 😊 Satser på å få den på veien igjen innen neste helg. Har fortsatt time til nye bakdekk 22.04, og så får jeg snart (endelig) byttet clutch, girkasseolje osv.! 😊 Tok bare 3 år (fra delene ble kjøpt inn). 😅 Så da blir jeg kvitt den billige, raslende racing drittclutchen jeg har hatet siden bilen ble kjøpt. Haha. Endret April 10, 2020 av Thundercoil Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå