Gå til innhold

Max morro og kos for 500 000?

chrisen
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis man er redd for driftsutgifter, så er det bare å styre unna M-biler generelt. I det minste vil jo slitedeler ryke, og de er MYE dyrere enn alt annet fra BMW.

Jeg ville prøvd å se etter en sen E90 eller 91 335i, ut fra det jeg leser fra trådstarter. (Ikke at de er så enkle å finne da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er redd for driftsutgifter, så er det bare å styre unna M-biler generelt. I det minste vil jo slitedeler ryke, og de er MYE dyrere enn alt annet fra BMW.

MEN! Summa summarum så vil det nok økonomisk sett være smartere å handle M3'n med tanke på verditap :) Samtidig så hjelper jo det lite hvis man ikke har råd til å bruke den, hehe..

Jeg ville uansett ha kjøpt M3 og heller spart opp en buffer til dyre slitedeler/servicekostnader.

Flere smil pr. kilometer.

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd å se etter en sen E90 eller 91 335i, ut fra det jeg leser fra trådstarter. (Ikke at de er så enkle å finne da....)

Det er vel ca tre ganger flere E92 M3 ute på veiene enn det er E90/E91 335i så da skal man ha ganske god tålmodighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med 330i og. Blir litt mer å velge mellom da. Man bør ikke kjøpe første og beste M3'en heller. Så lenge det er snakk om noe annet enn grå stasjonsvogn med automat og dieselfirer, så bør man sette av litt tid og energi til leting.  Det ligger biler på mobile, som helt sikkert svarer seg på alternativ beregning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...