Daniel. Skrevet Juni 1, 2016 Skrevet Juni 1, 2016 Du fikk den til å gå skikkelig altså? Digg bil det der!
Vegardb17 Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Skrevet Juni 1, 2016 Ja mange ganger jeg har trodd jeg har fått den til, også har det gått 1 dag og den er like jævlig igjen xD Fikk greie på hvordan jeg skulle justere kontrolltrykket på varm og kald. justerte ned ca 0.5 bar eller noe på kald motor og det var natt og dag i forskjell. Må fortsatt kjinne bittelitt lenger enn normalt på iskald motor men har kjørt den nesten hver dag siden onsdag så lenge det ikke regner og har vært helt problemfri. Egentlig ganske genialt dette K-Jetronic systemet når man først har skjønt seg på det.
Vegardb17 Skrevet August 3, 2016 Forfatter Skrevet August 3, 2016 (endret) Ikke så mye som har skjedd i det siste, men fikk tak i et lite lass med E21 deler Sjalusi/laksetrapp "Motorsport" frontfanger Org stål frontplate Zender bakvinge Annen litt mindre bakvinge 3-4 323i speedometer Rustfri bagasjeluke + litt andre smådeler etter litt vask og plastfornyer Prøvemontering Prøvemontering av zender spoiler Lakkert med plastidip for å unngå sprekker, var lakkert blå før desverre Ferdig Meget fornøyd selv, synes E21 baken er litt naken orginalt Og til slutt tok jeg å justerte høyden litt Endret August 3, 2016 av Vegardb17 williamwiers, Pal Ostgard, StigJ og 2 andre reagerte på dette 5
danskiii Skrevet August 3, 2016 Skrevet August 3, 2016 Hvor i allverden var du så heldig å få tak i laksetrapp? vakkert!
Gabz Skrevet August 3, 2016 Skrevet August 3, 2016 (endret) Ble tøft det! Klutch SL1 du kjører på? Fine felger, hadde de på MX5'en Endret August 3, 2016 av Gabz
Vegardb17 Skrevet August 3, 2016 Forfatter Skrevet August 3, 2016 Kjøpte laksetrappa av en kompis sjeldne saker visstnok.. finner ikke på ebay engang.. Klutch SL1 ja Var på lokalt cars and coffee treff idag ble noen bilder av bilen senere.. fornøyd med nye høgda danskiii, Freakshow og Maggi93 reagerte på dette 3
sveigis Skrevet August 3, 2016 Skrevet August 3, 2016 Må si denne bilen er blitt veldig bra Vegard. Alt er rett på den nå uten tvil. Felgene liker jeg godt og passer bil knall.:)
Vegardb17 Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Skrevet Desember 8, 2016 (endret) Begynt vinterprosjektet. Planen for i år er å få bygd om til manuell først og fremst. deretter sveise rust i motorrom og lakke opp igjen nedi. Må muligens skifte rammevanger pga den har vert i grøfta en gang på sent 80-tall. gulvet på begge sider er trykt opp og bensintanker er også nåkså bulkete, og venstre vange er også blitt litt dårlig reparert. Ene hjørnet på frontkasetten har også fått en litt dårlig reperasjon i tillegg til en del rust under radiator så lurer på å skifte hele frontkasetten også... Har også litt planer for motor også, så blir vel ferdig om 5-6 år Fått løftebukk i garasjen også så blir litt triveligere å holde på Og for de som trodde på at jeg sa at jeg fikk bilen til å gå skikkelig.... det varte i 3-4 uker så ble det bare tull igjen. Blir å bestille nytt alt av tenningsdeler, og overhale bensinfordeleren og prøve å få justert alt 100% med A/F måler når bilen går igjen Endret Desember 8, 2016 av Vegardb17 danskiii reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Desember 8, 2016 Skrevet Desember 8, 2016 Gud a meg hvor fin denne er blitt Vegard . Og det at du bygger om til manuell,holder jeg med deg i. Automat i en e21 323 hører ikke hjemme :). Som jeg har nevnt,du er virkelig flink til å få ting til og bilene dine blir alltid stilige . Var godt og se en update igjen btw
danskiii Skrevet Juni 29, 2018 Skrevet Juni 29, 2018 Oppdateringer her? Hvordan festet du laksetrappen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå