Gå til innhold

Bimmers.no oppdateres 24.01.16 kl. 18.00


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Det er bare en justering, men den er viktig fordi det er utrolig irriterende at bilder (især hvis det er mange) ligger dobbelt opp... spesielt på den samme siden. Jeg savner forøvrig at man kan justere/endre fonten når man skriver et innlegg. Spesielt hvis man skal endre et gammelt innlegg som er skrevet i en annen font. Keep up the good work... dette blir bra... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og ha laget en egen "MIne innlegg" knapp, så var alt gull.
Men nå får jeg opp 2 poster jeg har deltatt i/startet, og under står det "Earlyer" og der kommer 5-6 bilder som jeg lastet opp i galleriet mitt for lenge lenge siden.. Og ingen av de andre trådene jeg har deltatt i..

Det ordner seg vel etter hvert håper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden oppdateringen, men opplever fortsatt til tider store problemer med forumet. Jobbes det enda?

 

Videre så er det virkelig uoverisktlig. Det hele minner litt om facebook, og lite om et forum. Med det mener jeg måten innlegg under eks "ny aktivitet" vises. Her vises innleggene (og annet) istedetfor trådene, og det er mye tekst imellom hvert. Er det mulig å gjøre noe med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, TRF-Racing skrev:

Nå er det en stund siden oppdateringen, men opplever fortsatt til tider store problemer med forumet. Jobbes det enda?

 

Videre så er det virkelig uoverisktlig. Det hele minner litt om facebook, og lite om et forum. Med det mener jeg måten innlegg under eks "ny aktivitet" vises. Her vises innleggene (og annet) istedetfor trådene, og det er mye tekst imellom hvert. Er det mulig å gjøre noe med dette?

100% enig.
Dette er ikke bedre, men til det verre.
Nå er ikke jeg den som mest frekventerer dette forumet, men endringene har gjort det til at jeg har sluttet med å besøke forumet.
Eneste grunn til respons fra min side på forumet, er at mailboksen min får inn kommentarer.
 

Endret av er-tj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet har for min del fungert 100% i hele dag. Hastigheten er bra og det blir ikke laget dobbeltposter. Jeg synes at denne oppgraderingen virker svært lovende tiltross for at det har tatt litt tid å få alt på plass (inkl. en ny server). Overordnet liker jeg designet selv om noen mindre endringer bør på plass før alt kan sies å være mer eller mindre perfekt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at bimmers var nede pga flytting til ny server blei det totalt håplaust å finna att trådar eg har posta i. Samma kva eg trykke på innpå denne aktivitetsstraum-saken so får eg berre beskjed om at det er ingen resultat å visa... Blir det fortsatt jobba med å oppdatera sida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, -Erik- skrev:

Jeg får ikke skrudd av varsel på Mail hver gang jeg får en pm. Mulig å få rettet på? 

Gjort.

Har problemet med dobbeltposting løst seg, eller er det noen som konsekvent sliter med dette fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.2.2016 at 9.02, stig. skrev:

å det er mulig jeg er født bak en låve dør, men søkefunksjon i alle de forskjellige emnene, hvor er det ? eller er det ikke ? 

 

f,eks hvis jeg bare vil søke i deler selges ? 

Hvis du vil søke i et spesielt underforum, gå til forumet og velg søkeprefereanser før du søker.

soek-dette-forumet.jpg.7ddc12774d9dedd7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Saltkjelen skrev:

Forumet er ikke ferdig oppdatert eller finjustert. Dette kommer, men det er dessverre noe som tar litt tid. :)

Dette har jo ikke akkurat gått glatt
På andre forum har de jo kjørt denne versjonen lenge. og de har stort sett oppdatert over natten.
også gjort små justeringer underveis.

 

Nå er dessverre forumet nede og nytt innhold osv virker jo sporadisk.
Det er under par, 

når det er sakt fungerer forumet veldig bra i denne versjonen og folk vil alltid sutre når det kommer nye ting.
Det er masse bra funksjoner som f.eks muligheten til å lage sin egen nyhetstrøm slik du ønsker den.

Jeg har en egen knapp på bokmerkeraden min som går rett til "nytt innhold" som også viser tråder jeg har lest.
også en for "mine innlegg" som jeg kommer rett inn på uten å trykke meg rundt på forumet...
mulig folk ikke har funnet rullgardinen som viser "aktivitet" hvor en finner både "ulest innhold"  osv se bilde

Uten%20navn_zpssfmw4mcf.png

Men det hjelper jo lite når det er mer nede en oppe..
Håper det er oppe å går snart, hvis ikke tror jeg nok mye av den daglige aktiviteten vil forsvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...